Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: با ساخت مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری که در آن از تکنولوژی روز دنیا در تفکیک استفاده می‌شود، شیرابه پسماند گرفته شده و تفکیک پاک و درست انجام می شود. علاوه بر این ماشین های بزرگی که باعث ترافیک و نشت شیرابه در سطح شهر می‌شوند جمع‌آوری شده و انتقال به شکل پاک انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار شهر، صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران دوشنبه -22 دی-در حاشیه آیین آغاز ساخت مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری گفت: در حال حاضر حدود 10 ایستگاه میانی در سطح شهر داریم که بحث انتقال و جمع آوری در آن انجام می‌شود اما هدف از برنامه امروز احداث ایستگاه جدید نیست بلکه تغییر این ایستگاه‌ها به MRF است یعنی از تکنولوژی روز دنیا در تفکیک استفاده می‌کنیم بدین صورت که شیرابه پسماند گرفته شده و تفکیک پاک و درست انجام می شود. علاوه بر این ماشین های بزرگی که باعث ترافیک و نشت شیرابه در سطح شهر می‌شوند جمع‌آوری شده و انتقال به شکل پاک انجام می شود.
او درباره پهنه بندی ساخت این ایستگاه ها و مرکز پردازش پاک توضیح داد: دو ایستگاه در شرق، یک مورد در غرب و یک مرکز نیز در جنوب راه‌اندازی می‌شوند و به زودی نیز یک مرکز در شمال شهر ساخته می‌شود که هر کدام از این ایستگاه ها 3 تا 4 منطقه را در بر می‌گیرد و پسماندهای آنها را جمع آوری و در این ایستگاه ها پردازش می کند تا پسماند خشک با کیفیت تری به آرادکوه منتقل شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره مشکلات احتمالی انتشار بو و شیرابه ها برای اهالی و همسایه‌ها گفت: این ایستگاه بیش از 24 سال است که در حال فعالیت است و یکی از انگیزه‌های برای ایجاد مراکز پاک این است که در شرایط فعلی که این کار در محل روباز و در شرایط پخش شدن شیرابه و تفکیک ناصحیح در شهر انجام می‌شود باید با تغییر وضعیت در محیط سربسته انجام و شیرابه بلافاصله با پرس هایی که در این سیستم وجود دارد گرفته و تصفیه می‌شود. در واقع یکی از کارها در این بخش، ایجاد مرکز تصفیه است که خروجی تصفیه شده وارد اگو شهری می‌شود که توافقات آن با آب و فاضلاب نیز انجام شده است.
او با بیان اینکه مجموعاً همه اقدامات به نفع محیط زیست است تا مزاحمتی برای شهروندان نیز نداشته باشد، یادآور شد: محیط سرپوشیده نیز بهینه و کار در فضای کمی به صورت فشرده انجام می‌شود تا قابل کنترل باشد. علاوه بر این برای اطمینان بیشتر مرکز پایش بو راه اندازی می شود تا بتوانیم وضعیت را رصد کنیم.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایستگاه ها انجام می شود مرکز پردازش جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!

 به گزارش تابناک، استارتاپ OpenAI که با حمایت مایکروسافت فعالیت می‌کند، هدف شکایت یک گروه طرفدار حقوق بشر به نام NOYB قرار گرفت. این شکایت به‌دلیل اصلاح‌نشدن اطلاعات اشتباهی است که توسط دستیار هوش مصنوعی ChatGPT تولید می‌شود.

شاکی پرونده که فردی شناخته‌‌شده است، از چت جی‌‌پی‌تی در مورد تاریخ تولدش سؤال کرده است، اما این دستیار هوش مصنوعی به‌جای اعلامِ در دسترس نبودن اطلاعات لازم، بارها اطلاعات اشتباه ارائه کرد.

NOYB می‌گوید OpenAI درخواست شاکی برای اصلاح یا حذف داده‌ها را رد کرده و مدعی شده است که امکان اصلاح اطلاعات وجود ندارد.

OpenAI همچنین از افشای هر گونه اطلاعات در مورد داده‌های پردازش‌‌شده، منابع و دریافت‌کنندگان آن خودداری کرده است.

NOYB اعلام کرده که شکایتی را به مقامات مسئول حفظ حریم خصوصی در اتریش ارائه کرده و از آن‌ها خواسته است تا فرایند پردازش داده توسط OpenAI و اقدامات انجام‌‌شده برای اطمینان از صحت داده‌های شخصی پردازش‌‌شده توسط مدل‌های زبان بزرگ این شرکت را مورد بررسی قرار دهند.

 
وکیل NOYB در بیانیه‌ای گفت: «کاملاً واضح است که شرکت‌ها در حال حاضر قادر نیستند چت‌بات‌هایی مانند چت‌ جی‌پی‌تی را با قوانین اتحادیه‌ی اروپا در زمینه‌ی پردازش داده‌های افراد مطابقت دهند.» او در ادامه گفت: «اگر یک سیستم نتواند نتایج دقیق و شفافی تولید کند، نمی‌توان از آن برای تولید داده در مورد افراد استفاده کرد. این فناوری باید مطابق با الزامات قانونی باشد، نه برعکس.»

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود