Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال سایپا مقابل پیکان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: به بازیکنانم خسته‌ نباشید می‌گویم که والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند، اما متأسفانه پاسور اول مان و معنوی نژاد در جریان بازی دچار مصدومیت شدند، اما ثابت کردیم تیم واحدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اینکه دو بازیکن تأثیرگذار خود را از دست دادیم، پیکان را راحت بردیم. بازیکنانم در دو ست ابتدایی پیروز شدند، اما در ست سوم نقطه ضعف‌هایی وجود داشته که نتیجه را واگذار کردیم. در بازی با ارومیه هم همین مشکل برای تیم پیش آمد، زمانی که تیم از حریف پیش می‌افتیم تمرکز خود را از دست می‌دهیم.

شهنازی با بیان اینکه من به عنوان مربی مقصر هستم و باید این شرایط را درست کنم تا بازیکنان در لحظات حساس و بازی‌های بزرگ تمرکز خود را از دست ندهند، گفت: به پیروزی در بازی مقابل پیکان مطمئن بودیم. پیکان با توجه به اضافه کردن پاسور و بازیکنان خارجی اما این شرایط را ندارد که بتواند سایپا را شکست دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سایپا ورزشی ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم

دیدار دو تیم پیکان و آلومینیوم با تک گل عارف حاجی‌عیدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را عارف حاجی‌عیدی در دقیقه ۸۳ به‌سود آلومینیوم به ثمر رساند.

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم کد خبر 751208

دیگر خبرها

  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • ناصر الخلیفی: توپ نمی‌خواست وارد دروازه دورتموند شود؛ فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا