Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:37:17 GMT

۱۳۸ واحد مسکن ملی در رامسر احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۷۹۵۴

۱۳۸ واحد مسکن ملی در رامسر احداث می شود

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: قطعه زمینی به مساحت شش هزار و ۸۵۰ متر مربع از طریق راه و شهرسازی شهرستان تنکابن به بنیاد مسکن در دریاپشته واگذار شد که دارای سند مشاء است.

وی افزود: در این زمین مجتمع مسکونی ۱۳۸ واحدی اقدام ملی کاسپین رامسر ساخته می‌شود و تعداد ۱۳۸ واحد و ۵ زون، ۱۰ بلوک، تعداد طبقات زون یک تا چهار ۶ طبقه، زون ۵، پنج طبقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این زمین توسط مسکن و شهرسازی تحویل داده شد و پیمانکار جهت خاکبرداری و مخلوط ریزی مشغول به کار است.

رئیس بنیاد مسکن رامسر گفت: پیگیری اخذ پروانه ساختمان در دستور کار قرار دارد که بزودی نهایی می‌شود که در صورت آماده شدن مجوزات در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

مقدم درباره پروژه‌های بنیاد مسکن در سال جاری با اشاره به اینکه دو پروژه در دست اقدام است افزود: در روستای گاو رمک جهت جلوگیری از ریزش اجرای گابیون بندی با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی با انتخاب پیمانکار و تجهیز بیل مکانیکی جهت خاکبرداری و حمل سنگ مشغول به کار است.

وی تصریح کرد: در روستای میانلات برای زهکشی نقشه‌ها آماده و با انتخاب مشاور نقشه‌ها ترسیم و پس از پروژه گاولیماک با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی عملیاتی می‌شود.

وی درباره صدور سند روستایی گفت: تعداد اسناد مصوب تخصیصی بنیاد در سال جاری ۴۵۰ فقره سند بوده که تا کنون ۳۲۸ فقره پرونده آگهی شده که در مرحله صدور سند قرار داشته و ۱۰۰ فقره سند صادر شده است.

وی افزود: در روستاهای دره دم و تلیجکوه نقشه برداری انجام شده و در مرحله تحویل به اداره ثبت است که از تعداد ۱۰۰ فقره پرونده جهت تحویل به اداره ثبت جهت تنظیم صورت مجلس آماده شده است.

کد خبر 5119568

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن رامسر بنیاد مسکن مازندران ویروس کرونا شیراز کرمانشاه قاسم سلیمانی بوشهر آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن