Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:14:19 GMT

جو پایدار و افزایش غلظت آلاینده‌ها در آسمان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۸۰۲۹

جو پایدار و افزایش غلظت آلاینده‌ها در آسمان قزوین

آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جو پایدار استان در روزهای آینده اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که متأسفانه تا پایان هفته جوی پایدار در استان قزوین وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مطلب به این معنا است که در استان قزوین آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و هیچ گونه بارشی را در سطح استان شاهد نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قزوین تبیین کرد: با توجه به سکون جو در استان، غلظت آلاینده‌های زیست محیطی در شهرهای صنعتی و پرتردد استان مانند قزوین و آبیک افزایش خواهد یافت لذا بهتر است که افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی و نیز کودکان کمتر در معرض هوای آزاد قرار بگیرند.

آخوندی با اشاره به این نکته که از بعدازظهر پنجشنبه تا روز جمعه شاهد وزش بادهای جنوبی در استان خواهیم بود یادآور شد: به لحاظ دمایی از امروز دوشنبه تا پایان هفته، شاهد روند نسبی افزایش دما در استان قزوین خواهیم بود.
 

کد خبر 5119575

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا آلاینده ها هواشناسی قزوین ویروس کرونا شیراز کرمانشاه قاسم سلیمانی بوشهر آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین