Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف تیم های صعود کرده به دویژنال راند مشخص شد.

مرحله سوپر واید کارت پلی آف لیگ NFL شروع شده و نگاهی داریم به روز دوم این مرحله.

قوانین فوتبال آمریکایی

تاریخچه فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

اصطلاحات رایج NFL

پروبول چیست؟ با مسابقه آل استار لیگ فوتبال آمریکایی NFL آشنا شوید

با سوپربول آشنا شوید

به گزارش طرفداری، تركيب دفاع منسجم و سوپراستار با انگيزه، بالتيمور ريونز را به دويژنال راند فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرانجام اولين پيروزى لمار جكسن در پلى آف به ثبت رسيد. در اولين ديدار روز دوم مرحله سوپر وايلد كارت راند پلى آف NFL، بالتيمور ريونز با شكست 13-20 تنسى تايتنز، باخت فصل گذشته مقابل تايتنز را جبران كرد و به دور بعد پلى آف صعود كرد. ابتدا اين ميزبان بود كه 0-10 پيش افتاد اما لمار جكسن بعد از اينكه توپ را لو داد، به خود آمد و با تكيه به نقطه قوت خود يعنى سرعت بالا و راشينگ هاى متوالى، ريونز را به بازى برگرداند. 179 يارد پاس و 136 يارد راش به علاوه يک راش تاچ داون، حاصل كار كوارتربک ريونز در اين بازى بود. دفاع بالتيمور روى درک هنرى قفل شد و به هيچ عنوان اجازه خودنمايى به رانينگ بک تنسى را نداد. هنرى براى اولين بار در دوران بازى اش، 15 اقدام به راش داشت و نتوانست بيشتر از 40 يارد كسب كند! دقايق آخر بازى، ماركس پيترز تكليف بازى را روشن كرد. Interception رايان تنهيل روى دفاع خوب كرنربک ريونز، اجازه نداد تا ميزبان به بازى برگردد. بالتيمور ريونز تا به حال 6 بار در وايلد كارت راند بازى كرده و تمام بازى ها را برده است! ریونز در مرحله باید باید به مصاف بافالو بیلز برود.

در دومين ديدار از شب دوم مرحله سوپر وايلد كارت، اين نيواورلينز سينتس بود كه طبق انتظار توانست 9-21 از سد شيكاگو برز بگذرد. سينتس بازى را با تاچ داون مايكل تامس شروع كرد و در ادامه بعد از اينكه برز به راحتى يک تاچ داون را از دست داد، بازى آرام شد و تنها در اين مدت شاهد يک فيلدگل بوديم. در كوارتر سوم بار ديگر اين ميزبان بود كه به تاچ داون رسيد تا كار 3-14 شود. تاچ داون آلوين كامرا در كوارتر پايانى كار را يک سره كرد تا عملا بازى تمام شود و يک تاچ داون برز نيز راه به جايى نبرد. درو بريز در اين بازى 265 يارد پاس و 2 پاس تاچ داون داشت و آلوين كامرا نيز علاوه بر تاچ داون، 99 يارد راش به ثبت رساند.. 199 يارد پاس و 1 پاس تاچ داون ميچل تروبيسكى به جايى نرسيد و سينتس كمترين امتياز يک بازى پلى آف تاريخ خود را دريافت كرد. نيواورلينز سينتس در دور بعد به مصاف هم دويژنى خود، تمپا بى باكنيرز خواهد رفت.

در آخرين ديدار مرحله وايلد كارت، اين كليولند براونز بود كه در خانه پيتسبرگ استيلرز 37-48 به پيروزى رسيد تا ضمن خلق شگقتى اين راند، حريف كنزاس سيتى چيفس در دويژنال راند شود. كوارتر اول يكى از عجيب ترين كوارترهاى تاريخ پلى آف بود. در اين كوارتر ميزبان 3 بار توپ را لو داد و براونز 4 تاچ داون به ثمر رساند تا كار 0-28 شود! بازگشت بن راسليسبرگر و استيلرز غيرممكن به نظر مى رسيد و اولين تاچ داون استيلرز نيز خيلى سريع در كوارتر دوم توسط مهمان جواب داده شد تا كار 7-35 شود. در كوارتر سوم به نظر مى رسيد كه ميزبان خودش را پيدا كرده و با كسب 2 تاچ داون و 1 فيلدگل، نتيجه 35-23 شد اما تاچ داون نيک چاب، تكليف بازى را روشن ساخت و تاچ داون هاى بعدى پيتسبرگ نيز تنها اختلاف را كم كرد. بن راسليسبرگر در اين بازى با 47 پاس موفق، ركورد بيشترين پاس موفق در يک بازى NFL را شكست و 501 يارد نيز پاس داد اما 4 پاس تاچ داون او با 4 قطع پاس همراه شد تا او اولين كوارتربک تاريخ باشد كه در پلى آف چنين آمارى به ثبت مى رساند. بيگ بن 68 اقدام در اين بازى داشت كه اين هم يک ركورد در پلى آف به شمار مى رود. در طرف ديگر بيكر مى فيلد 3 پاس تاچ داون و 263 يارد پاس داشت و نيک چاب با ثبت 1 تاچ داون، 69 يارد دريافتى و 76 يارد راش، در كنار جارويس لندرى و كريم هانت كه 2 تاچ داون داشت، از ستاره هاى براونز بود.

پيروزى برابر پيتسبرگ استيلرز اولين پيروزى كليولند براونز از ژانويه 1995 در پلى آف بود

پيروزى برابر پيتسبرگ استيلرز نه تنها اولين پيروزى كليولند براونز از ژانويه 1995 در پلى آف بود، بلكه اولين پيروزى براونز در خانه استيلرز از سال 2003 هم به شمار مى رود. آخرين بارى كه براونز در پلى آف پيروز شد سرمربى اين تيم بيل بلچک بود! 28 امتياز براونز در كوارتر نخست، بيشترين امتياز يک تيم در كوارتر اول يک بازى پلى آف از سال 1970 است. پيتسبرگ استيلرز بعد از اينكه فصل را 0-11شروع كرد، در 6 ديدار پايانى متحمل 5 شكست شد. هيچ تيمى در تاريخ NFL بعد از 11 پيروزى متوالى در شروع فصل، چنين پايانى نداشته است.

اخبار داغ 

علی خسروی: بازیکنان با داور زیاد حرف نزنند؛ رضا کرمانشاهی با شوخی و خنده اخراج می کند! آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیتسبرگ استیلرز فوتبال آمریکایی اولین پیروزى پاس تاچ داون وایلد کارت آشنا شوید پلى آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 هاشم بیک زاده، بازیکن پیشین تیم استقلال وقتی دستمزدش در سال 1391 را گفت و آن را به دلار تبدیل کرد، این دستمزد میلیون دلاری شد؛ موضوعی که به واسطه شدت کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار برای مجری کم سن و سال صداوسیما قابل باور نبود. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • درباره سایت نظامی بوسکومب داون
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد