Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16:35 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. 

* با توجه به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران، دور تا دور ورزشگاه آزادی مأموران نیروی انتظامی مستقر هستند و اجازه حضور هیچ فرد متفرقه‌ای را به داخل ورزشگاه نمی‌دهند. 

* تعدادی از تماشاگران دو تیم با در دست داشتن پرچم‌های قرمز و آبی در مقابل درب غربی مجموعه ورزشی آزادی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه آزادی صورت گرفته و خودروهایی که قصد ورود به مجموعه را دارند بازرسی می‌شوند.

* اتوبوس تیم استقلال ساعت 14:45 دقیقه وارد ورزشگاه شد که تعداد انگشت‌شمار تماشاگران استقلال اعضای این تیم را تشویق کردند.

*  تعدادی از گزارشگران تلویزیونی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده و به آنها اجازه ورود داده نشد. نماینده شبکه خبر نیز با وجود تلاش فراوان، به دلیل نداشتن آیدی کارت نتوانست وارد مجموعه شود که البته رایزنی‌ها برای حضور این تعداد از گزارشگران در داخل مجموعه در حال انجام است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی ورزشی هواداران دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟