Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: آمریکا منشأ تروریسم است، سیاست های کاخ سفید بیانگر بحران فکری است که عملی محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیرة،«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز (دوشنبه 22 دی 1399) در صفحه توئیتر خود نوشت: قرار دادن نام انصار الله در فهرست تروریسم توسط دولت ترامپ محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد علی الحوثی گفت: آمریکا منشأ تروریسم است. سیاست دولت ترامپ و رفتارهایش تروریستی است. سیاست های کاخ سفید بیانگر بحران فکری است که عملی محکوم شده است.

 

وی افزود: ما حق پاسخگویی خود دربرابر هر اقدام دولت ترامپ یا هر دولت دیگر را محفوظ می دانیم.

 

محمد علی الحوثی در توئیت دیگر نوشت: تروریسم آمریکا به همه جا رسیده است. به لطف سیاست های پمپئو و دونالد ترامپ به کنگره رسیده است.

 

وی سخنان وزیر امور خارجه آمریکا را درباره قراردادن انصارالله در فهرست تروریسم به سخره گرفت و گفت: ما تاکید می کنیم که اطلاع دادن به کنگره برای دستگیری متعرضان آن نتیجه بهتری برای پمپئو خواهد داشت تا قرار دادن نام انصارالله در فهرست تروریسم.

 

این عضو شورای عالی سیاسی یمن خطاب به دولت آمریکا گفت: تروریسم شما همان کسانی هستند که کودکان یمنی را کشته و به آنها گرسنگی می دهد.

 

محمد علی الحوثی در صفحه توئیتر خود تصاویری از کودکان یمن را که در نتیجه حملات آمریکا کشته شدند، منتشر کرد.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا الحوثی تحریم محمد علی الحوثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد