Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر سید مرتضی دهقانی محمدآبادی بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در استان قزوین اجرایی شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بنگاه‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال مددجویان حمایت می‌کند و در این راستا تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت هفت ساله و به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این تسهیلات به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان بوده و حتی این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز کارفرمایان به نیروی کار ماهر، این نیرو از میان مددجویان معرفی شده و یا نیروی کار متناسب با مهارت درخواستی کارفرمایان تأمین گردد.

وی افزود: انتظار ما در جهت اشتغال زایی برای مددجویان همراهی بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است از این رو به جز چند بانک مابقی بانک‌ها از همکاری خوبی با این نهاد برخوردارند اما در این میان صندوق کارآفرینی امید همکاری لازم را ندارد و علیرغم درخواست‌های مکرر شاهد تغییر جهتگیری شایسته برای خدمت شایسته‌تر به مددجویان از سوی مسئولان این صندوق نبوده‌ایم.

دهقانی محمدآبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده مددجویان جویای کار از طریق اشتغال زایی به میزان کافی برای بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید ارسال شده است اما انتظار شایسته ای که داریم، همکاری و انجام کار مراجعان است.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار نفر دانش آموز و دانشجو تحت حمایت داریم که از این تعداد دو هزار و ۱۸۰ نفر فاقد گوشی یا تبلت برای بهره مندی از آموزش مجازی بودند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: تاکنون قریب به ۸۰۰ گوشی و تبلت با کمک مردم نیکوکار خریداری شده است که در این خصوص با اجرای سیاست هم افزایی، ۵۰ درصد از هزینه خرید گوشی و یا تبلت را خیران پرداخت کرده و مابقی را این نهاد از منابع داخلی خود تأمین کرده است تا بتوانیم دانش آموز غایب در آموزش مجازی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای تأمین تبلت برای سایر دانش آموزان طرح را برای نخستین بار در کشور اجرایی کردیم که بر این اساس خیران برای خرید تبلت برای نیازمندان تسهیلات دریافت می‌کنند.

دهقانی محمدآبادی گفت: پرداخت تسهیلات از آنجا آغاز شد که برخی از افراد در مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار می‌کردند که علاقمند به تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند هستند ولی توانایی خرید ندارند در نتیجه به این عده در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه خواهد بود و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده و کارهای اداری برای پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

کد خبر 5119621

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین تسهیلات اشتغالزایی اشتغال مددجویان کمیته امداد محمد دهقانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها پرداخت تسهیلات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد