Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@03:43:14 GMT

اجاره خودرو با مجوز تردد شهری و بین شهری

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۸۹۲۳

اجاره خودرو با مجوز تردد شهری و بین شهری

بر اساس طرح اجاره خودرو بدون محدودیت تردد، تمام هموطنان در هر کجای ایران، می توانند با اجاره خودرو بدون راننده از سامانه دارای مجوز اجاره خودرو و رسمی ناواران، بدون هرگونه محدودیتی، از مجوز سفرهای بین شهری برخوردار باشند. براساس همین طرح، امکان تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح نیز، فراهم خواهد بود. لازم به ذکر است، بهره مندی از این مجوز، هیچ هزینه مازادی را برای متقاضیان خدمات اجاره ماشین در پی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره خودرو با مجوز تردد شهری و بین شهری، تنها توسط (شرکت ناواران) در حال ارائه است؛ لذا تمام متقاضیان مجوز تردد بدون محدودیت، می توانند با مراجعه به وب سایت سامانه رسمی اجاره خودرو ناواران (www.NAVARAN.com)، پس از انتخاب شهر مورد نظر خود، با بررسی لیست انواع ماشین ها و قیمت اجاره هر کدام، در ساعت و محل دلخواه، بدون دریافت چک، سند و تضامین دست و پاگیر، ماشین انتخابی خود را به همراه مجوز تردد شهری و بین شهری با همان قیمت همیشگی تحویل بگیرند.

نکته مهم: سامانه اجاره خودرو ناواران، خدمات اجاره ماشین را به همراه مجوز تردد را با همان قیمت پیشین ارائه می دهد و هیچگونه افزایش قیمتی را برای خدمات اجاره خودرو درنظر نگرفته است. به همین خاطر شما می توانید لیست قیمت مجاز اجاره ماشین و درصد تخفیف هر یک را در وب سایت شرکت اجاره ماشین ناواران بررسی نمایید.

ناواران ، اولین اجاره خودرو ایرانی به سبک جهانی

کد خبر 578795

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اجاره ماشین اجاره خودرو مجوز تردد بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد