Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: بسته قراردادی لالی بنگستان طی 2 سال اجرایی می‌شود.
به گزارش شانا، قرارداد بسته لالی بنگستان یکی از 8 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت است که به ارزش 69 میلیون یورو امروز (22 دی‌ماه) میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دو شرکت ملی حفاری ایران و جهان پارس امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه برگزاری آیین امضای این قراردادها در این باره گفت: قرارداد بسته لالی بنگستان که در ناحیه مسجدسلیمان در شمال استان خوزستان به ارزش 69 میلیون یورو توسط این شرکت و شرکت جهان پارس اجرا می‌شود شامل دو بخش زیرسطحی و روسطحی است که مدت انجام آن دو سال تعیین شده است.
وی افزود: این بسته شامل حفاری و تکمیل پنج حلقه چاه، ساخت موقعیت چاه، اردوگاه، جاده دسترسی، خطوط آبرسانی، تسهیلات سرچاهی و روسطحی، بهینه‌سازی سیستم تفکیک، توسعه چندراهه و ساخت خط لوله 12 اینچ از واحد جدید لالی بنگستان به مارون - 1 و بازرسی و تعمیرات خطوط لوله است و 4 درصد از مبلغ قرارداد به بخش مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص دارد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه همسو با اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید در مناطق نفت‌خیز جنوب موسوم به طرح توسعه 28 مخزن، دو پروژه مربوط به توسعه میدان نفتی گچساران و میدان نفتی بالارود به این شرکت واگذار شده که پروژه بالارود و لالی بنگستان به‌طور مشترک با شرکت جهان‌پارس انجام می‌شود، تصریح کرد: ملی حفاری همچنین در چارچوب همکاری با چند شرکت بخش خصوصی عملیات حفاری و ارائه خدمات جانبی چند بسته از پروژه‌ها را عهده‌دار است.
موسوی اظهار کرد: این شرکت تلاش دارد با همکاری متخصصان مناطق نفت‌خیز و شرکت جهان‌پارس و تأمین کالا و مواد و ملزومات مورد استفاده در این پروژه‌ها، همه توان عملیاتی، پشتیبانی، فنی و تخصصی و تجارب خود را برای اجرای به‌موقع و مطلوب پروژه‌ها به‌کار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران جهان پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است