Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در جریان سفر سورنا ستاری به شهرستان بهبهان تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور ارتقای امنیت نوآوری و شتاب دهی اقتصاد دانش بنیان در این شهرستان و تولید ثروت از طریق افزایش توانمندی فناوری و نوآوری و ایفای نقش اجتماعی دانشگاه خاتم الانبیاء منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این تفاهنامه ، به منظور الگوسازی نقش دانشگاه در زیست بوم علم و فناوری بهبهان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه و به عنوان پایلوت ملی، برنامه‌ای پنج ساله در قالب نقشه راه تدوین می‌شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی بهبهان بر اساس نقشه راه زمینه تحقق اهداف این تفاهنامه را در برنامه‌های بودجه و عملیاتی سالیانه خود لحاظ کرده و با همکاری هم اجرا می‌کنند.

مدت این تفاهنامه از تاریخ امضا به مدت پنج سال است که تمدید، ادامه آن برای گام‌های بعدی، بازنگری، اصلاح و تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق نمایندگان ۲ طرف  امکان پذیر است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر به بهبهان، به زیارت مزار شهید گمنام این شهرستان رفت.

بر اساس این گزارش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح روز دوشنبه وارد شهرستان بهبهان خوزستان شد. وی در جریان این سفر از محصولات فناورانه شرکت‌ها و واحدهای مستقر در مرکز رشد بهبهان، مرکز توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان این شهرستان دیدن کرد.

برچسب‌ها بهبهان خوزستان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهبهان خوزستان پارک علم و فناوری بهبهان خوزستان پارک علم و فناوری اخبار کنکور فناوری ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:‌

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رییس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رییس دانشگاه فرهنگیان (نایب رییس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیگر خبرها

  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟