Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در صورتی که بخواهد هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد، باید ۷۵ میلیون پوند بپردازد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «دیلی‌استار» روز گذشته مدعی شده بود مائوریسیو پوچتینو که به تازگی جانشین توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن شده، به دنبال این است تا پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد را به ترکیب تیم تحت هدایتش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نشریه «اکسپرس» انگلیس گزارش می‌دهد که مدیران باشگاه منچستریونایتد به دنبال این هستند تا از فروش پل پوگبا در تابستان پیش رو چیزی حدود 75 میلیون پوند عایدشان شود و حاضر نیستند هافبک 27 ساله خود را با رقمی کمتر از این به تیمی دیگر واگذار کنند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده‌اند که هافبک فرانسوی‌شان قصد تمدید قراردادش با این باشگاه را ندارد، از این رو به دنبال این هستند تا در تابستان آینده از فروش او سود ببرند. سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن مشتریان اصلی پوگبا هستند که قراردادش با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن 2022 منقضی می‌شود.

پاسخ پوگبا به منتقدان: از چیزی خبر ندارید حرف نزنید!

پوگبا در سال 2012 پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در چهار سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که این فصل در 21 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار دو گل‌ زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 65 میلیون یورو تخمین زده شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن منچستریونایتد پل پوگبا مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن منچستریونایتد پل پوگبا هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)