Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران با همراهي يوسف نجدي مدير امور استان‌هاي اين بانک در سفري دو روزه به استان آذربايجان شرقي ضمن بازديد تعدادي از شعب استان با همکاران ستادي استان نيز ديدار كردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، توکلی ضمن تشکر و قدردانی از مديريت و کاركنان استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه بانك علي‌رغم دارا بودن محدوديت‌هايي مانند امكان نداشتن پرداخت نرخ سود به سپرده‌ها كه يك بانك قرض‌الحسنه با آن روبروست، توانسته مانند سال‌هاي گذشته به رشد منابع قابل قبولي دست يابد كه نشان از همت بالاي همكاران بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در سراسر كشورمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه را از اهداف و اولویت‌هاي بانک دانسته و اظهار کرد: استان آذربايجان شرقي از نظر اقتصادي داراي ظرفيت‌هاي بالايي است و بايد تلاش شود تا سهم بيشتري از بازارهاي هدف را جذب کند.

نجدی در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های مدير شعب استان آذربايجان شرقي و ساير همکاران اين استان، بانک مهر ايران را در مسير تبديل شدن به بانکي تمام هوشمند توصيف كرد و مؤلفه‌هاي اين هدف را مشتريان بانك، زيرساخت‌ها و منابع انساني دانسته و بر لزوم تقويت آن‌ها تأكيد كرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نرخ سود بانک مهر ايران بانک مهر قرض الحسنه پول نیوز تسهیلات نرخ سود استان آذربایجان شرقی قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این که این شست به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان ها است.

حمزه زاده افزود: اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و چینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه ها است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش این آثار نفیس به مدت سه ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
به گفته حمزه زاده، در روز جهانی موزه ها بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت سه ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی