Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:53:08 GMT

۲۰ هزار خودرو در گلستان جریمه کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۹۳۰۵

۲۰ هزار خودرو در گلستان جریمه کرونایی شدند

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان گفت: از ابتدای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان، حدود ۲۰ هزار خودرو به علت نقص محدودیت‌ها در مجموع به میزان بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا پلیس نیز همچون کادر درمان بیشترین حضور را در سطح جامعه دارد، اظهار کرد: در زمانی که بسیاری از دستگاه های اجرایی با نیمی از کارکنان خود مشغول انجام وظیفه بودند، نیروی انتظامی با تمام توان در میدان حضور داشته و علاوه بر انجام وظایف ذاتی، مشغول خدمت رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، در سراسر کشور به اجرا در آمد که بر اساس آن مقرر شد ورود و خروج تمامی خودروها به مناطق نارنجی و قرمز و همچنین تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در این شهرها ممنوع شود.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: از زمان اجرای این طرح از بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و ۲۶۶ واحد به خاطر تخطی از قانون، پلمب شدند.

دادگر تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۸ هزار خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، یک هزار و ۴۸۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۹۶ خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند.

وی با اشاره به برخورد جدی پلیس با رانندگانی که با مخدوش کردن پلاک و یا پوشاندن آن، قصد فرار از قانون را دارند، گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۸ هزار خودرو که اقدام به این کار کرده بودند، جریمه شدند و ۶۵ راننده متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان محدودیت های کرونایی هزار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان