Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۵ واحد تولید اکسیژن در شهرستان سنندج، سقز، قروه، کامیاران و مریوان فعالیت کرده و روزانه در این مراکز یک هزار و ۴۰۰ کپسول پُر و کمک‌رسان بخش درمان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حدود دو ماه از راه‌اندازی کارگاه تولید اکسیژن در شهرک صنعی سنندج می‌گذرد که این واحد تولیدی در زمینه تولید اکسیژن طبی و صنعتی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر 5 واحد تولید اکسیژن در شهرستان سنندج، سقز، قروه، کامیاران و مریوان فعالیت کرده و روزانه در این مراکز یک هزار و 400 کپسول پُر و کمک‌رسان بخش درمان شده است.

حسینی مدیر این واحد تولیدی در سنندج به خبرنگار تسنیم گفت: در این واحد تولیدی روزانه 700 کپسول‌ صنعتی و 400 کپسول‌ اکسیژن طبی پُر می‌شود.

وی افزود: کپسول‌های اکسیژن طبی 40 لیتری برای مصارف سانترال بیمارستان‌ها و 10 لیتری برای مصارف خانگی و اورژانس‌ها شارژ خواهد شد و شبانه‌روز بیماران می‌توانند به این واحد تولیدی مراجعه و کپسول‌های خود را شارژ کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران| فوت 91 نفر در 24 ساعت گذشتهتاز‌ه‌ترین وضعیت شیوع کووید19 در استان کردستان| ادامه روند نزولی شیوع کرونا منوط به رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم است + جدول

مدیر کارگاه تولید اکسیژن در شهرک صنعتی سنندج بیان کرد: در این کارگاه حدود 30 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار و سه شیفته فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تولید اکسیژن با خلوص 99 درصد یکی از پایه‌های مهم در این کارگاه‌ها به شمار می‌آید خاطرنشان کرد: این واحد با ظرفیت تولید در ساعت 14 عدد تولید اکسیژن و 12 عدد کپسول ازن فعالیت می‌کند.

حسینی مدعی شد: از برخی از شهرهای هم‌جوار کپسول‌هایی وارد شهر شده که درصد خلوص آنها 96، 97 و حتی در نمونه‌گیری‌ها 93 بوده است که از دیدگاه بنده این یک نوع فاجعه‌ است چراکه برای بیماران مشکل‌ساز خواهد بود و باید جلوگیری شود.

انتهای پیام/484/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید اکسیژن واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان