Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@18:41:00 GMT

سعی کردم آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۹۳۳۳

سعی کردم آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم

محسن محمد سیفی قهرمان ووشوی جهاناز آمادگی جسمانی قابل قبول خود خبر داد و افزود: با تمرینات انفرادی در پایگاه قهرمانی و آکادمی ووشو و همچنین تمرینات میدانی در کوهستان های امند و گاوازنگ توانسته ام آمادگی ام را حفظ کنم و این مهم با حمایت ها و همکاری اداره کل و هیات ووشو که کمال تشکر را از آن ها دارم میسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن محمد سیفی گفت: با تمرینات انفرادی در پایگاه قهرمانی و آکادمی ووشو و همچنین تمرینات میدانی در کوهستان هایی مثل امند و گاوازنگ توانسته ام آمادگی ام را حفظ کنم و این مهم با حمایت ها و همکاری اداره کل و هیات ووشو که کمال تشکر را از آن ها دارم میسر شده است.  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، محسن محمد سیفی قهرمان ووشوی جهاناز آمادگی جسمانی قابل قبول خود خبر داد و افزود: با تمرینات انفرادی در پایگاه قهرمانی و آکادمی ووشو و همچنین تمرینات میدانی در کوهستان های امند و گاوازنگ توانسته ام آمادگی ام را حفظ کنم و این مهم با حمایت ها و همکاری اداره کل و هیات ووشو که کمال تشکر را از آن ها دارم میسر شده است. 

سیفی افزود: از زمان آغاز کرونا اولین تعطیلی برای اماکن ورزشی بوده است و با توجه به اینکه بیشتر قهرمانان استان زنجان ورزشکاران رزمی یا در ورزش های پربرخورد فعال هستند امیدوارم مسئولین تدابیری برای حفظ آمادگی این عزیزان بیاندیشند و با حضور محدود در سالن ها یا در اختیار قرار دادن پیست تارتان قهرمانان را حمایت کنند تا بتوانند بلافاصله بعد از شروع اردوهای تیم ملی به شرایط ایده آل برگردند. بویژه برای قهرمانان هدف مسابقات جهانی، آسیایی و حتی بازی های آسیایی 2022 امکانات فراهم شود تا افت بدنی نداشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان لغو و یا به تعویق افتاد و این نشان از عمق فاجعه دارد که مسلما تبعات آن در استان زنجان و ورزشکاران ووشو نیز نمود و ظهور و بروز بسیار داشته است تصریح کرد: کلیه ی لیگ ها، اردوهای تیم ملی و تمام رویدادها و اماکن ورزشی تعطیل شدند و ورزشکاران افت بدنی بسیاری زیادی خواهند داشت و در صورت ادامه دار بودن این وضعیت اوضاع بدتر نیز خواهد شد و باید فکری اندیشید.

قهرمان جهان و اسطوره ی ووشو که افتخار استان زنجان است در ادامه به عموم مردم بویژه جوانان در خصوص فعالیتهای ورزشی در این ایام توصیه و تاکید کرد: از محیط های عمومی دوری کنند و در منزل یا فضای آزاد به صورت انفرادی ورزش کنند و از هر گونه تمرینات دسته جمعی خطرناک که باعث گسترش این زنجیره می شود بپرهیزند. 

وی با بیان اینکه در صورت کنترل ویروس کرونا و حاکم شدن اوضاع عادی بر جهان سال آینده مسابقات قهرمانی جهان در تالاس آمریکا را خواهیم داشت تصریح کرد: امیدوارم آسیب های گسترده ی دوران کرونا در پسا کرونا در کوتاه مدت قابل حل باشد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمادگی جسمانی قهرمان ووشوی جهان حفظ کنم استان زنجان حفظ کنم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی به پرسپولیس برگشت (عکس)
  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7