Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه مازندران ۴ هزار مددجوی نیازمند مسکن دارد که ۳ هزار نفراز این تعداد فاقد زمین هستند، گفت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر برای واگذاری زمین به مددجویان اعلام آمادگی کردند و نیازمند همراهی استانداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(22دی) در نشست با «عبدالرضا سنگاری» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر اظهار کرد: برای ارائه خدمت خوب مدیران باید جهادی و انقلابی باشند، در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران فقر استان و مشکلات مددجویان را رصد کردیم و برنامه‌هایی را تدارک دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: در پویش و پایش فقر استان به این نتیجه رسیدیم که یک نفر فقط به خواهد شکمش سیر بشود باید650هزار تومان درآمد داشته باشد.هروز 16قلم کالا را قیمت می گیریم و برآورد قیمت برای اهدای سرانه ایتام و محسنین می شود.

 

وی در ادامه به دغدغه امداد استان برای خانه دار شدن مددجویان اشاره و بیان کرد: در مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن وجود دارد که ۳ هزار نفراز این تعداد فاقد زمین بوده و هزار نفر زمین دارند امسال امیدواریم بتوانیم هزار مسکن در پی تفاهم نامه با سپاه پاسداران احداث کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه اضافه کرد: از این تعداد تا به امروز ۹۲۰ پروانه ساختمان صادر شد البته تصمیم داریم برای هزار و ۲۰۰ نفر از هزار و ۶۰۰ نفر معرفی شده به بنیاد مسکن، واحد مسکونی احداث شود که آن ۴۰۰ نفر محدودیت اداری داشتند؛ ۸۰۰ نفر ثبت سامانه و معرفی به بانک شده در حال دریافت وام هستند، بسیج به عنوان پیمانکار احداث معرفی شد .

 

وی گفت: امروز احداث مسکن هر متر حدود ۲ میلیون تومان هزینه بر می دارد، ۵۰ متری  حدود ۱۰۰ میلیون تومان و ۶۰ متری ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد که بخشی توسط کمیته امداد و بخشی از هزینه های ساخت خانه مددجویان به همت مجمع خیرین مسکن ساز و محرومیت‌زدایی تأمین می‌شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه یادآورشد: در این راستا ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام با دو سال تنفس برای احداث مسکن ۵۰ الی ۶۰ متری در نظر گرفته شد.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برای تامین زمین جهت احداث مسکن مددجویی، افزود: جناب سنگاری درخصوص استفاده از زمین‌های تحت الامر منابع طبیعی برای احداث مسکن محرومین اعلام آمادگی کردند و تحقق این مهم مستلزم همکاری و همراهی  استانداری مازندران و بنیاد مسکن و شهرسازی است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه کربلا احداث خانه مددجویی صدور پروانه ساختماني میلیون تومان منابع طبیعی حجت الاسلام احداث مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم