Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در ادامه ناکامی‌های خود در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور امروز در یک دیدار خانگی مغلوب بادران تهران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، تیم فوتبال 90 ارومیه که در قعر جدول لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار دارد امروز در ورزشگاه تختی ارومیه با تیم باداران تهران که در رده هشتم جدول قرار دارد دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاگردان "عباس عزیزی" بازی دشواری در پیش رو داشتند چون چهار بازیکن از جمله سیدرسول حسینی، هادی آقازاده، مهدی محمدی و امید رضایی به علت مصدومیت، دیدار امروز را از دست دادند.

پرهام تریوه، فرحان سیار، محمد زینالی، اکبر صفرزاده، علی بشیری، آرمان سوداگر، محمد رستمی زاد، عماد علیپور، سینا مهموم، آرمین مصطفوی و بهمن رسول پور با صلاحدید«عزیزی» امروز برای 90 به میدان رفتند.

برای بادران تهران نیز عبدالصمد احمدی، پویا سیف پناهی، حسین شاهوردی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، احسان پیرهادی، سجاد عباسی، سیدامیر میربزرگی، حسینی، ایمان غلامی و رستمی وارد زمین بازی شدند.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه‌های یکدیگر انجام داده و پرهام تریوه نیز چندین مرتبه دروازه تیم 90 ارومیه را نجات داد و در نهایت نیمه نخست بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال 90 ارومیه مغلوب خوشه طلایی ساوه شدسرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه استعفا داد"عزیزی" هدایت تیم فوتبال 90 ارومیه را بر عهده گرفت

نیمه دوم نیز در حالی آغاز شد که تیم بادران در همان ابتدا، گلی را وارد زردپوشان نودی کرد و از حریف پیش افتاد.

در ادامه تعویض های 90 آغاز شد و سینا مهموم جای خود را به سجاد طجرلو داد.

شاگردان عباس عزیزی تلاش خود را برای رهایی از شکست در این دیدار خانگی انجام دادند اما موقعیت های گلزنی آنها به ثمر نرسید و تیم حریف از دومین موقعیت گلزنی خود نیز به نحو احسن استفاده کرد و دومین گل به ثمر رسید تا شکست دیگری در کارنامه زردپوشان رقم بخورد.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال 90 ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن