Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:40:33 GMT

کشف ۳۳ هزار فیلتر هوا و روغن تقلبی در شهرستان قدس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۹۶۵۶

کشف ۳۳ هزار فیلتر هوا و روغن تقلبی در شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: به دنبال وصول خبری مبنی بر فعالیت عده‌ای افراد سودجو در یک سوله برای تولید انواع فیلتر هوا و روغن با مارک شرکت‌های معتبر، بررسی موضوع در دستورکار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این سوله ۳۳ هزار عدد انواع فیلتر هوا و روغن تقلبی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان تصریح کرد: در این ارتباط دو نفر دستگیر و در اعترافات خود به بزه انتسابی و سوءاستفاده از برند شرکت‌های خارجی اعتراف کردند و با تکمیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران روغن کشف فیلتر کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد