Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئتی‌ها در این چند ماه که شرایط اقتصادی مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است، بسیاری از خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده‌ و اغلب آنها را به‌صورت ثابت تحت حمایت خود قرار داده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  چند روزی است که طرح جدیدی از طرف هیئتی‌ها کلید خورده است که در ایام شهادت حضرت صدیق طاهره (س) پویش اطعام فاطمی برای نیازمندان راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها هیئت در سراسر کشور، پای کار آمده‌اند تا پویش مردمی " همسایه" و یا "طرح اطعام فاطمی" را که برگرفته از حدیث منسوب به حضرت زهرا (س) نام گرفته، به مرحله اجرا برسانند. هیئت‌های سرشناس و مداحان چهره نیز در فضای مجازی تبلیغات این پویش را در شبکه‌های اجتماعی خود قرار داده‌اند. آنقدر موج مثبت این جریان خوب بوده که هیئت‌های محله‌ای نیز ترغیب شدند تا این پویش را اجرا کنند و به جمع آنها ملحق شدند.

این پویش سعی دارد تا با جمع‌آوری کمک مردمی، مرهمی برای خانواده‌های نیازمند در روزهای سرد زمستان باشد؛ روزهایی که سرمای هوا ،مشکلات خانواده‌های نیازمند را از قبل بیشتر می‌کند. برخی به این فکر افتادند تا در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، طبخ غذای گرم داشته باشند و میان نیازمندان مناطق محروم توزیع کنند.

سید امیر حسینی مداح نام‌آشنا و جهادی کشورمان این پویش را در صفحه اجتماعی‌اش تبلیغ کرده است. فعالیت او و جمعی دیگر از مداحان به پیش از شیوع ویروس کرونا در کشورمان برمی‌گردد. او در فعالیت‌های جهادی زیادی به اقصی نقاط کشور رفته است.

سید رضا نریمانی و هیئت فداییان حسین نیز قرار گذاشته‌اند در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، تعداد 3 هزار و 500 پرس غذای گرم را در امامزاده شاه میرحمزه استان اصفهان طبخ و میان نیازمندان این استان توزیع کنند.

هیئت‌های استان تهران در این چند ماه که شرایط اقتصادی مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است، بسیاری از خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده‌ و به‌صورت ثابت تحت حمایتشان قرار داده‌اند. آنها پخش غذای گرم و بسته‌های ارزاق را علاوه بر اینکه بین محله‌های جنوبی تهران همانند هرندی، خاک‌سفید و میدان خراسان توزیع می‌کنند در حومه تهران هم مثل بومهن، رودهن، قرچک ورامین، کوره‌های آجرپزی خارج تهران و بخش‌هایی از شهر کرج را تحت حمایت خود قرار داده‌اند. برخی‌شان همانند هیئت انوارالحسین (ع) در شمالغرب تهران ماهانه غذای گرم طبخ و در حومه تهران توزیع می‌کنند. آنها در ایام شهادت حضرت زهرا (س) نیز با مشارکت مردم محله جنت‌آباد صدها پرس غذای گرم را بر سفره نیازمندان خواهند گذاشت.

دهه دوم فاطمیه هیئت کجا برویم؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت حضرت فاطمه س فاطمیه هیئت حضرت فاطمه س فاطمیه خانواده های نیازمند قرار داده اند شهادت حضرت حضرت زهرا غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم) طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!