Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ناجا عملکرد ۵۰ روزه پلیس از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی از آذر ماه را تشریح کرد. سردار مهدی حاجیان در تشریح عملکرد پلیس در اجرای محدودیت‌های کرونایی در کشور که از ابتدای آذرماه کلید خورد گفت: طی ۵۰ روز ۴۰۹ هزار مأمور در ۱۹۵۸ نقطه از کشور در اجرای این‌ طرح مشارکت داشتند.

 وی با بیان‌ اینکه در این مدت تردد خودروها در کشور ۲۱ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل کاهش داشت، گفت: همچنین در این مدت از خروج یک میلیون و ۶۶۳ هزار خودرو جلوگیری شده و آنان‌ به مبدأ خود بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سخنگوی ناجا با بیان اینکه در روزهای نخست اجرای طرح، رویکرد پلیس ایجابی و توجیه رانندگان بود، ادامه داد: در این مدت سه میلیون و ۳۰۰ هزار پیامک برای رانندگانی که طبق ردیابی ما مشخص شد از مبدأ خود خارج شده‌اند، ارسال شده است. وی تعداد خودروهای جریمه شده در اجرای طرح محدودیت تردد شبانه را دو میلیون و ۴۸ هزار و ۵۱۴ دستگاه برشمرد و همچنین گفت: دومیلیون و ۱۳۳ هزار و ۳۱ خودرو در مناطق نارنجی و ۵۷۳ هزار و ۱۵۷ دستگاه خودرو نیز در مناطق قرمز جریمه شده‌اند. به گزارش «ایران عصر» به این ترتیب خودروهای متخلف در طرح تردد شبانه 409.702.800.000 تومان، خودروهای متخلف در مناطق نارنجی 1.066.515.500.000 تومان و خودروهای متخلف در منطقه قرمز 573.157.000.000 تومان جریمه شده‌اند که در مجموع قریب 2هزار و 50 میلیارد تومان می‌شود. سخنگوی ناجا در ادامه صحبت‌هایش در مورد اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در حوزه اماکن وصنوف نیز گفت: در این ۵۰ روز از یک میلیون و ۱۵۸ واحد صنفی بازدید شد که ۶۳۵ هزار تذکر و ۱۰۴ هزار صورتجلسه صادر شده و ۳۰ هزار و ۴۹۸ واحد متخلف نیز پلمب شدند. وی اضافه کرد: ۹ بیمارستان ناجا نیز در مقابله با کرونا اقدام به ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار نفر کرده‌اند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور

سرهنگ احمد شیرانی، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۶ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبشهت ۱۴۰۳، از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: محدودیت قطعی تردد در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از ساعت ۱۰:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی گفت: پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک: از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و همچنین از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شما گفت: محدودیت قطعی تردد در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ و از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می‌شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با در خصوص پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

سرهنگ شیرانی گفت: از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌ها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلردر محور هراز همچنان ممنوع وتردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ بامداد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ ۱۲ اردیبهشت الی روز شنبه تاریخ ۱۵ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درخصوص تردد در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلر‌ها کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های در محور فوق ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند