Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۶ دی ماه، فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» از برنامه «رادیو فیلم» پخش خواهد شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» به کارگردانی علیرضا امینی از برنامه «رادیو فیلم» در رادیو نمایش روی آنتن می‌رود که داستان آن در مورد مردی است که با خانواده‌اش برای سفر کاری همسرش به شمال می‌روند و در راه تصادف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سانحه دخترش سارا فوت می‌کند.

فرشاد آذرنیا تهیه‌کنندگی و سردبیری، ملیحه شبانیان گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی نوروزی صدابرداری این برنامه را بر عهده دارند.

هدیه تهرانی، محسن تنابنده، حامد بهداد، خاطره اسدی، بهشاد شریفیان، مریم سلطانی بازیگران، محسن تنابنده نویسندگی و علیرضا امینی کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

«هفت دقیقه تا پاییز» روز جمعه ۲۶ دی ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش روی موج اف ام، ردیف ۱۰۷.۵ پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو فیلم هدیه تهرانی هفت دقیقه تا پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برنامه «چهل تیکه» با حضور زنده یاد مرحوم مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۰ صبح و ۱۶ بعدازظهراست.

همچنین برنامه مستند «استودیو هشت» با معرفی ویژگی‌های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

در این مستند علاوه بر گفتگو با این پیشکسوت مردمی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه و دیدنی از سال‌ها تلاش و فعالیت این استاد در عرصه رسانه رادیو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده