Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه پرسپولیس و استقلال که در فضای مجازی درگیری لفطی داشتند، با هم آشتی کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:35 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی روبه‌روی هم صف‌آرایی کردند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 وارد ورزشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* استقلالی‌ها پس از حضور در ورزشگاه، برای گرم کردن وارد زمین چمن شدند و زیر نظر مربیان این تیم خود را گرم کردند، اما در دقایقی که استقلالی‌ها مشغول گرم کردن بودند مهدی قایدی مهاجم آبی‌پوشان به صورت جداگانه و اختصاصی با رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال تمرین کرد.

* جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور دارند.

* مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم در جایگاه ویژه حضور دارد.

* مهدی عبدیان و ابراهیم شکوری که هفته گذشته در فضای مجازی درگیری لفظی پیدا کرده بودند، امروز با هم روبه‌رو شدند و بعد از آشتی‌کنان با هم خوش‌وبش کردند.

* اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس هم ساعت 15  وارد ورزشگاه آزادی شد.

* بازیکنان پرسپولیس زیر نظر حمید مطهری در زمین چمن ورزشگاه آزادی خود را گرم کردند.

* پیش از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم سرخابی  با اهدای شاخه گل، به شهدای هسته‌ای، شهیدمحسن فخری‌زاده، شهید حسن طهرانی‌مقدم و شهیدحاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

* سرمربیان دو تیم محمود فکری و یحیی گل‌محمدی قبل از شروع مسابقه خوش‌وبش گرمی با هم داشتند.

* با وجود تلاش کادر پزشکی تیم پرسپولیس برای حضور علی شجاعی در دربی، این بازیکن مجوز بازی نگرفت و نامش در لیست 18 نفره این تیم مقابل استقلال قرار نگرفت.

* محمد نادری بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که در این فصل به استقلال پیوسته است، به سمت نیمکت سرخپوشان رفت و با اعضای این تیم خوش‌وبش کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال روز گذشته در جلسه نخستین هیئت مدیره باشگاه در حضور نماینده مالک جدید آبی‌ها که هلدینگ خلیج‌فارس ایران است، شرکت کردند. در این جلسه موضوعات مختلفی، طرح و بررسی شد و یکی از مباحث مورد تاکید، موضوع گسترش فعالیت‌های ورزشی باشگاه استقلال بود. در کنار مبحث احیای تیم «ب» استقلال، تلاش‌ها برای تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان از مدت‌ها پیش آغاز شده و به نقطه پایانی اجرایی‌شدن نزدیک می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از سال آینده، تیم‌ها را برای دریافت مجوز حرفه‌ای ملزم به تیم‌داری در فوتبال زنان کند و آبی‌ها پیش از آنکه این الزام به‌وجود آید، به دنبال تیم‌داری هستند. در حالی‌که علی خطیر در ماه‌های گذشته پیگیری‌های اولیه را انجام داده بود، حالا گفته می‌شود در جلسات اخیر با مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، آبی‌ها چراغ سبز لازم را در زمینه تامین منابع مالی هم دریافت کرده‌اند و پروژه موردنظر برای تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان در حال نهایی‌شدن است.

مدیران باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر مذاکراتی را با مسئولان یکی از تیم‌های شاغل در لیگ برتر فوتبال زنان انجام داده بودند و حالا با توجه به رفع‌ و رجوع مشکلات مالی آبی‌ها، قرار است جلسه با مسئولان تیم موردنظر برگزار و سهمیه تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال زنان خریداری شود تا رسماً نام استقلال که به تازگی به استقلال خلیجِ فارس تغییر پیدا کرده، یکی از 10 تیم شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان باشد. یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی درباره تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان و حتی سرمربیگری مرضیه جعفری (پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی) در این تیم به میان آمده بود که حالا با توجه به اخبار منتشره، به نظر می‌رسد که عزم آبی‌ها برای تیم‌داری در فوتبال زنان جزم است و طی روزهای آینده این خبر به‌صورت رسمی از سوی مدیران باشگاه استقلال و مالکان جدید این تیم اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!