Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیستم لیگ برتر والیبال با تداوم پیروزی‌های شهداب یزد و پیروزی نماینده رامسر پیگیری شد. خبرگزاری میزان - هفته بیستم لیگ برتر والیبال درحالی امروز (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ پیگیری شد که در پایان شهداب یزد در ادامه نوار پیروزی‌هایش از سد راهیاب ملل انتهای جدولی گذشت و هورسان رامسر در دیداری ماراتن گونه برابر خاتم اردکان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از دیدار‌های هفته بیستم تیم شهداب یزد که با شکست شهرداری ارومیه در هفته گذشته با روحیه‌ای بالا گام به میدان گذاشته بود رو در روی تیم بحران زده راهیاب ملل مریوان قرار گرفت که در پایان یزدی‌ها در ادامه نوار پیروزی‌هایش با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا شاگردان محمد عمده غیاثی با کسب سیزدهمین بُردشان ۳۷ امتیازی شده و جایگاهشان در رده پنجم تثبیت کنند.

در سوی مقابل راهیاب ملل هم ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۳ واگذار کرد تا شاگردان آرش صادقیانی با قبول شانزدهمین باختشان ۸ امتیازی بقای ماندند و از رده سیزدهم تکان نخوردند.

در بازی همزمان دو تیم هورسان رامسر و خاتم اردکان درحالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم با توجه به شرایطشان در جدول محکوم به پیروزی بودند که در پایان این دیدار زیبا و نزدیک رامسری‌ها که در آستانه شکست بودند موفق شدند با بازگشتی فوق العاده در ست چهارم بازی را به ست پنجم بکشانند و با پیروزی در ست پایانی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز این بازی ماراتن گونه شدند تا شاگردان عارف باقرزاده با کسب هفتمین بُردشان ۲۱ انتیازی شده و در رده هشتم باقی ماندند.
در سوی مقابل خاتم رادکان که با هدایت علیرضا طلوع کیان همچنان در حسرت پیروزی است شت‌های پیروزی را با امتیاز‌های ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۷، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۱۵-۹ واگذار کردند تا خاتم با قبول این شکست تلخ با چهار پیروزی و ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم بایستد. پیش از این بازی‌ها دو دیدار برگزار شد که در حساسترین بازی تیم مدعی شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شهرداری گنبد شد و شانس صعود به صدر جدول را از دست دادو در شهرآورد خودروسازان پایتخت سایپا با حساب ۳ بر یک از سد پیکان گذشت.
در آخرین بازی‌های این هفته و از ساعت ۱۷ شهرداری قزوین به مصاف لبنیات هراز آمل می‌رود و شهرداری ورامین رو در روی آذرباتری ارومیه قرار می‌گیرد.

همچنین تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان در این هفته با قرعه استراحت روبرو بودند.

 

بیشتر بخوانید: جزیده: استراتژی ما در زدن سرویس‌ها جواب داد/ اکبری حاضر به مصاحبه نشد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال شهداب یزد راهیاب ملل مریوان هورسان رامسر خاتم اردکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال شهداب یزد راهیاب ملل مریوان هورسان رامسر خاتم اردکان راهیاب ملل شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ارائه یک بازی غیرتمندانه و تماشایی، الریاضی لبنان مدعی نخست قهرمانی آسیا را به زانو در آورد و  کار به بازی سوم کشیده شد .

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهارچوب دور برگشت فینال غرب آسیا در تهران برگزار شد گرگانی ها با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ رقیب قدرتمند خود را به زانو در آوردند.

با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که امشب وارد ایران میشود را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

نکته مهم و قابل توجه این بازی حضور بیش از ۷۰۰ هوادار گرگانی بود که با طی صدها کیلومتر برای حمایت از تیم خود را به تهران رسانده بودند و در کنار گرگانی های مقیم پایتخت و سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی شهرداری گرگان نماینده ایران ایفا کردند.

دیگر خبرها

  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی