Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آذری نصرآباد، مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در راستای دولت الکترونیک و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت و انتقال داده‌های بزرگ، شرکت مخابرات ایران توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا سرویس ftth در برخی از مناطق شهر بیرجند، قاین و فردوس برای دسترسی به فیبرنوری ظرفیت سازی شده که سرعت بالای اینترنت (۲۰۰ mb/s)، عدم نویز پذیری در برابر شرایط جوی و پایداری ارتباط از مهمترین مزایای این سرویس است.

آذری نصرآباد گفت: متقاضیان می‌توانند از روش‌های مختلف نظیر تماس با ۲۰۲۰، مراجعه حضوری به امور مشترکین و یا با مراجعه به پورتال شرکت مخابرات ایران، شماره تلفن خود را وارد کرده تا در صورتی که برای آن‌ها بسترسازی شده باشد اقدام به ثبت نام کنند و متعاقبا سرویس مورد نظرشان دایر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

۷۰ درصد روستا‌های زیرکوه بدون اینترنت

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر کابل کشی فیبر نوری و تأمین مودم مربوطه از سوی مخابرات به صورت رایگان صورت می‌پذیرد و مشترک فقط هزینه سرویس ماهیانه را پرداخت می‌کند.

مخابرات منطقه خراسان جنوبی در شهر‌های بیرجند، قاین و فردوس امکان واگذاری سرویس FTTH را دارد و مشتریان محترم جهت آگاهی از تعرفه‌های این سرویس می‌توانند به سایت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت