Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدینه حسینی عمویی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نوشهر افزود : در راستای تصمیم دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب‌ دیده از کرونا، تاکنون به ۵۶۴ پرونده واحدهای تولید، اصناف و مشاغل با اشتغالزایی یک هزار و ۴۵ نفر تسهیلات جبران خسارت‌های شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین ۵۶۸ پرونده تسهیلات کرونایی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزهای مختلف با اشتغالزایی یک هزار و ۷۳ نفر به بانک های عامل شهرستان معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه نوشهر در جذب تسهیلات کرونایی در رتبه ششم استان قرار دارد ، افزود:  با تعامل بانکهای عامل مابقی پرونده ها نیز در مراحل پایانی برای دریافت تسهیلات کرونایی قرار دارد ضمن اینکه تاکنون بیشترین پرداخت ها متعلق به بانک ملی با ۴۰ میلیارد ریال و بانک ملت با ۳۲ میلیارد ریال است.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشهر همچنین از انعقاد ۵۵ قرارداد طرح پرداخت یارانه دستمزد برای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح برای یک ماه گذشته ۳۰ درصد دستمزد ۵۵ نیروی کار به کارفرمایان در قالب طرح یارانه دستمزد پرداخت می شود تا از بیکاری انان جلوگیری شود.

حسینی عمویی پیش بینی کرد که تا پایان امسال شاهد ۲ برابر شدن قراردادهای طرح یارانه دستمزد در این شهرستان باشیم.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشهر حداکثر مدت بهره‌مندی از طرح یارانه دستمزد برای هر شغل اولی را به مدت ۱۲ ماه اعلام کرد و گفت: در این راستا شغل اولی‌ها و کارفرمایان می توانند از طریق سامانه http://pyd.mcls.gov.ir نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر نیز در این جلسه گفت: امسال از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور ۱۹۰ طرح اشتغالزایی افراد تحت پوشش این نهاد برای دریافت تسهیلات ۸ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شدند.

بهرام کیا کجوری ادامه داد: از این تعداد تسهیلات ۱۳۷ طرح به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان پرداخت شد و بقیه نیز بزودی پرداخت خواهد شد.
سعید یزدانی فرماندار نوشهر نیز هم در این جلسه از کم بودن جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برای واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان گلایه کرد و گفت: دستگاه های صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برای افزایش سهم جذب تسهیلات شهرستان در حوزه تولید و اشتغال بیشتر تلاش کنند.
 

برچسب‌ها نوشهر ویروس کرونا تسهیلات بانکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر ویروس کرونا تسهیلات بانکی نوشهر ویروس کرونا تسهیلات بانکی اخبار کنکور یارانه دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند