Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:00:41 GMT

محافظ درب ضد سرقت آپارتمان ایران سازه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۰۲۷۰

محافظ درب ضد سرقت آپارتمان ایران سازه

در سال های اخیر به دلیل شرایط مختلفی که در جامعه از نظر اقتصادی داشته ایم، متاسفانه شاهد هستیم که تعداد سرقت از منازل به شدت افزایش یافته و افراد زیادی هم در این مسیر غلط به دنبال کسب رزق و روزی برای خود هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سازه، عدم آگاهی کاربران به استفاده از وسایل محافظتی در خانه نیز مزید بر این علت شده تا سارقان با خیالی آسوده تر برای مقاصد خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن قصد داریم شما را با محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما آشنا کنیم. حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان، حفاظ کرکره ای پنجره و محافظ آکاردئونی سه حفاظی هستند که هم برای منازل مسکونی و هم برای واحدهای اداری می تواند شرایط فوق العاده ایمنی را ایجاد نمایند.

علاوه بر این روش های تهیه این سه محافظ را نیز در یکی از با سابقه ترین کارگاه های تهران، ایران سازه با هم مرور خواهیم کرد.

چرا باید از محافظ استفاده کنیم؟

هر کدام از سه محفاظ، حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان، حفاظ آکاردئونی پنجره یا کرکره ای و محافظ آکاردئونی کاربرد خاص خود را داشته و برای منطقه ای خاص از منزل به کار می روند تا اماکن ورود به منزل را از طرق مختلف برای سارقان کم نمایند.

علاوه بر این استفاده هر سه آنها نیز با هم وجود دارد. با این حال ممکن است سوال اینجا باشد که چرا باید از محافظ استفاده کنیم و آیا اصلا استفاده از محافظ می تواند مقرون به صرفه باشد یا خیر؟

واقعیت این است که به دلایل مختلفی مانن مسافرت، حضور در سر کار، مهمانی رفتن و مواردی از این دست ممکن است خانه خالی از افراد و اعضای خانواده باشد. سارقانی که از مدت ها قبل خانه شما را زیر نظر دارند در این مواقع فرصت را مناسب دیده و برای سرقت اقدام می نمایند.

استفاده از انواع محافظ ها مانند سه محافظ حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان، حفاظ کرکره ای پنجره و محافظ آکاردئونی می توانند بهترین شرایط را در این مواقع برای شما فراهم آورند.

در ادامه با بررسی هر یک از این سه محافظ و کاربردهای آنها بهتر می توانید نسبت به انتخاب و استفاده از آنها تصمیم گیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز می توانید از وب سایت www.iransaze.com کمک بگیرید.

حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان

درب ضد سرقت به خودی خود یکی از وسایل محافظتی  و مراقبتی از منزل و  آپارتمان هاست. از این درب برای کاهش امکان ورود سارقان از سارقین درب اصلی منزل استفاده می شود.

البته سارقان نیز در سال های اخیر سعی بر باز کردن این درب ها داشته اند. کاربران باید در نظر داشته باشند که حتی سعی سارق برای باز کردن این درب نیز می تواند هزینه زیادی روی دست شما باقی بگذارد.

از این رو با استفاده از حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم به نوعی یک محافظ برای درب ضد سرقت گران قیمت خود اتخاذ نمایید و هم می توانید از یک حفاظ بیشتر برای مراقبت از خانه خود نیز به صورت همزمان استفاده کنید.

حفاظ کرکره ای پنجره

حفاظ کرکره ای پنجره نیز یکی دیگر از محافظ هایی است که می توان از آن برای ممانعت از ورود افراد از پنجره استفاده نمود. این حفاظ علاوه بر امکان محافظت از ورود افراد متفرقه در صورت نیاز کاملا باز می شود تا افراد خانه به راحتی از محیط بیرون استفاده نمایند. از این رو خرید این محصول نیز می تواند یکی از خریدهای لازم برای مراقبت از خانه باشد.

محافظ آکاردئونی

محافظ آکاردئونی یکی از انواع محافظ هایی است که روبروی درب اصلی آپارتمان نصب شده و مانع از رسیدن سارقان به درب اصلی می شود. این محافظ هم در شکل ها و مدل های مختلفی در دسترس است.

برای مشاوره برای خرید بهترین این حفاظ و همچنین دو محافظ قبلی می توانید از مشاور تخصصی این سازه ها با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس گرفته و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید. ایران سازه با داشتن سال ها تجربه و کارگاه های مختلف در سطح شهر تهران در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت این خدمات را برای شما فراهم می آورد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حفاظ پنجره حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان ایران سازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها