Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@09:24:33 GMT

مس کرمان برای اولین بار به صدر جدول لیگ یک رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۰۲۸۲

از بازی های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم مس کرمان توانست با برتری برابر حریف قدرتمند، خود را به صدر جدول رده بندی برساند

به گزارش طرفداری، در حالی که از مس کرمان به عنوان یکی از تیم های مدعی حضور در لیگ برتر نام برده می شود این تیم به صورت آهسته و پیوسته خود را بالا کشید تا حالا پس از بازی های هفته نهم خود را به صدر جدول رده بندی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا مهاجری در بازی این هفته روبروی اولین صدرنشین لیگ یک یعنی تیم پارس جنوبی جم قرار گرفتند و در خانه خود موفق شدند با دو گلی که وارد دروازه این تیم کنند یک برد شیرین برای خود رقم بزنند و از آن مهم تر اینکه 18 امتیازی شوند و خود را به صدر جدول رده بندی برسانند.

به این ترتیب مسی های کرمان را می توان پس از پارس جنوبی جم، استقلال خوزستان و هوادار تهران، چهارمین تیم صدرنشین جدول رده بندی لیگ یک در نیم فصل اول دانست. آنها اکنون 18 امتیازی هستند و با 9 دیدار که در آن به میدان رفتند می توان گفت شاگردان رضا مهاجری به طور میانگین از هر بازی 2 امتیاز به دست آوردند.

نکته جالب درباره بازی های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران اینکه دیدارها با فشردگی زیادی در حال انجام است و فاصله بین تیم ها با کمترین امتیاز است. درباره می توان به وضعیت تیم پارس جنوبی جم اشاره کرد که پیش از این به عنوان صدرنشین در لیگ دسته اول به میدان می رفت اما حالا در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد! این اتفاق درباره تیم های دیگر نیز صدق می کند و در این رابطه می توان به تیم ملوان بندرانزلی اشاره کرد. انزلی چی ها که هفته گذشته در رده دوم جدول رده بندی حضور داشتند با شکست در بازی امروز حالا به جایگاه ششم جدول رده بندی سقوط کرده اند. نکته ای که دقیقا به نزدیک به هم بودن بازی ها و تعقیب شانه به شانه تیم ها بر می گردد.

اخبار داغ 

علی خسروی: بازیکنان با داور زیاد حرف نزنند؛ رضا کرمانشاهی با شوخی و خنده اخراج می کند! آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جدول رده بندی صدر جدول بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم