Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:16:17 GMT

اجرای فاز 4 طرح ساختار قامتی زنان روستایی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۰۳۸۹

اجرای فاز 4 طرح ساختار قامتی زنان روستایی در زنجان

شهلا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای فاز 4 طرح ساختار قامتی زنان روستایی در راستای ارتقای تندرستی و نشاط زنان و دختران سنین 15 تا 60 سال از طریق ورزش از 12 دی ماه 99 که وضعیت استان زنجان به رنگ زرد تبدیل شد، آغاز شد.

معاون اداره کل توسعه ورزش بانوان استان زنجان با بیان اینکه متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان در سال 99 تعداد 80 روستا تحت پوشش و غربالگری قرار گرفتند، تصریح کرد: فاز 3 این طرح در بهمن 98 و اردیبهشت 99 انجام گرفت و در حال حاضر ادامه طرح از 12دی ماه در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان، ایجرود و سلطانیه و طارم  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی ادامه داد: در همین راستا آموزش توانمندسازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس بانوان جزو برنامه‌های اصلی بانوان استان قرار گرفته و هدف کلی از این توانمندسازی مهارتی مربیان گروه آمادگی جسمانی و پیلاتس بانوان استان زنجان است و برای ارتقای بهره‌وری از منابع انسانی متخصص ورزش روستاهای استان به اجرا در می‌آید.

معاون اداره کل توسعه ورزش بانوان استان زنجان افزود: این دوره تخصصی آموزشی که به مدت 60 ساعت و با حضور 35 نفر از مربیان برگزار می‌شود در راستای رفع ناهنجاری‌های قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری استان انجام خواهد گرفت و تا سال 1404 ادامه خواهد داشت و همکاری  بخشداران، دهیاران و همه افرادی که مورد غربالگری قرار خواهند گرفت را می‌طلبد. 

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان استان زنجان روستا ورزش بانوان شهلا کاظمی زنجان بانوان استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند