Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سیدغنی نظری خانقاه در تشریح جلسه امروز (دوشنبه ۲۲ دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزرای دفاع و نیرو در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال آقای مصطفی میرسلیم از وزیر دفاع درخصوص علت عدم اجرای صحیح "طرح ملی موتور دیزل" بود چراکه به اعتقاد وی به دلیل عدم داخلی سازی، خسارت بسیاری به کشور وارد شده است که آقای حاتمی توضیح داد؛ شرکت‌هایی که وظیفه انجام این مهم را دارند مستقیماً زیر نظر وزارت دفاع نیستند هرچند اقداماتی در جهت اجرایی صحیح این طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی پس از بحث بسیار، میرسلیم از پاسخ‌های وزیر قانع نشد لذا مقرر شد؛ جلسه دیگری برگزار شود و اگر در آن جلسه نیز اگر سوال‌کننده قانع نشود طبق آئین‌نامه سوال به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نظری خانقاه اضافه کرد: همچنین روح الله نجابت نماینده شیراز از وزیر نیرو درخصوص "قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی و کشاورزی که خلاف ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است" سوال کرد، که مقرر شد؛ ظرف یک ماه اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد و پس از آن درباره این سوال تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین امروز نمایندگان به منظور پیگیری وضعیت بازار بورس و تقویت این بازار از سازمان بورس اوراق بهادار بازدید کردند.

کد خبر 5119758 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس امیر حاتمی مصطفی میرسلیم مجلس شورای اسلامی نیرو مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا صحن مجلس اسحاق جهانگیری برجام محمد باقر قالیباف وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن فخری زاده مجمع تشخیص مصلحت نظام ترامپ ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس