Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: تیم ما با مصدومیت درگیر است و همچنین بسیار دیر تشکیل شد همه این عوامل دست به دست هم داد تا شرایط تیم بدین شکل باشد. خبرگزاری میزان - محمد عمده غیاثی، سرمربی تیم شهداب یزد پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر تیم راهیاب ملل مریوان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود، احترام ویژه‌ای برای تیم مریوان قائل هستیم، بازیکنان این تیم با ذره ذره وجودشان تلاش می‌کنند، به کادر و بازیکنان مریوان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم شهداب یزد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به بازیکنان خودم که بازی را آسان نگرفته‌اند و تمام تلاششان را به کار بستند خسته نباشید می‌گویم. برای تیم مریوان نیز آرزوی موفقیت دارم.

آرش صادقیانی پس از شکست دیگر برای تیم راهیاب ملل مریوان در خصوص این بازی اظهار کرد: تیم شهداب و راه یاب ملل از نظر بازیکنان و موقعیت قابل قیاس نیستند. در دو ست ابتدایی بازیکنانم خوب جنگیدند، اما در امتیازات حساس کم تجربگی باعث شد تا شهداب پیروز شود.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان ادامه داد: شهداب بسیار خوب دفاع کرد، بازیکنان ما جوان هستند و هنوز به پختگی نرسیدند در حال کسب تجربه می‌باشند. تعریف تیم‌ها از موفقیت متفاوت است برای تیم راه یاب ملل مریوان پیشرفت در هر بازی حکم موفقیت را دارد، اما تیم‌های بالای جدول که هزینه‌های زیادی کردند تعریفشان از موفقیت پیروزی است.

وی تاکید کرد: تیم ما با مصدومیت درگیر است و همچنین بسیار دیر تشکیل شد همه این عوامل دست به دست هم داد تا شرایط تیم بدین شکل باشد. تعداد بازیکنان جوان ما زیاد است که روز به روز بهتر می‌شود و مطمئنم که روزی آن‌ها ستاره‌های والیبال ایران خواهند شد. بیشتر بخوانید: پیروزی رامسری‌ها برابر خاتم در نبردی ماراتن گونه

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال شهداب یزد محمد عمده غیاثی راهیاب ملل مریوان آرش صادقیانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال شهداب یزد محمد عمده غیاثی راهیاب ملل مریوان راهیاب ملل مریوان سرمربی تیم برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است