Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرمانده پلیس راه کردستان گفت: بر اثر برخورد یک کامیون کشنده به پل عابر پیاده در نزدیکی روستای صلوات‌آباد در مسیر جاده سنندج - دهگلان، راننده کامیون جان خود را از دست داده و سرنشین که یک پسربچه بوده از ناحیه پا آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عیسی گوهری افزود: علت تصادف عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده که در نتیجه آن با انحراف از جاده به پل عابر پیاده برخورد کرده و موجب تخریب پل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۹ هزار تُن کود شیمیایی در دهگلان توزیع شد 

مدیر جهاد کشاورزی دهگلان گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون حدود ۹ هزار و ۶۵۵ تن انواع کودهای شمیایی به شهرستان حمل واز این مقدارحدود ۹ هزار و ۵۴۶ تن ازطریق کارگزاری‌های مجاز و با نظارت کارشناسان توزیع شده است.

حامد احمدی افزود:تامین و توزیع کود شیمیایی در قالب شبکه تعاون شهری و روستای در نقاط مختلف شهرستان  دهگلان با کمک اتحادیه‌های تعاون روستایی و شرکت خدمات حمایتی بین کشاورزان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: انواع کودهای شیمایی که در بین کشاورزان ازابتدای سال در شهرستان دهگلان توزیع شده شامل کود اوره ۹ هزار و ۴۵ تن، کود فسفات۱۶۰ تن، کود پتاس۱۸۶ تن، کود نیترات آمونیوم ۱۵۵تن است.

رییس جهاد کشاورزی دهگلان افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا و با هدف جلوگیری از تجمع کشاورزان شهرستان در مراکز عرضه کود شیمیایی، روند توزیع به صورت حواله ای انجام شده است.

ادامه شکست‌های تیم راه‌یاب ملل در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال راه‌یاب ملل کردستان در ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر باز هم شکست دیگری را این بار مقابل تیم شهداب یزد تجربه کرد. تیم راه‌یاب ملل در هفته بیستم رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در مقابل حریف با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

ست اول و دوم این بازی هر دو ۲۵ بر ۲۰ به پایان رسید و ست آخر را هم تیم شهداب یزد با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود به پایان رساند. مسابقات لیگ برتر والیبال کشور به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت متمرکز و در سالن خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کردستان والیبال تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان والیبال تصادفات جاده ای کردستان والیبال تصادفات جاده ای اخبار کنکور لیگ برتر ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • تصاویری جدید از عجیب‌ترین تصادف ایران که پربازدید شده | فیلم
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان