Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، اف بی آی اعلام کرد که برای شکار آن دسته از حامیان تندروی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور که هفته گذشته وارد ساختمان کنگره شدند از کاربران اینترنت کمک می‌گیرد.

بسیاری از این حامیان افراطی دونالد ترامپ تصاویری از ورود غیرقانونی خود را به ساختمان کنگره با افتخار ثبت و ضبط کرده، روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند و حالا تمامی این مدارک علیه آنها به‌کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماری از مهاجمان طی روزهای گذشته به‌ کمک تصاویری که از آنها روی اینترنت منتشر شده بود شناسایی و دستگیر شدند و در آمریکا اینترنت لبریز از کارآگاهان تازه‌نفسی شده که آماده‌اند هر گوشه و کناری را در پی اسناد و شواهدی از حمله کنندگان به کنگره جستجو کنند. تعدادی از حساب‌های توییتری کار شناسایی مهاجمان را آغاز کرده‌اند.

همچنین در اینستاگرام صفحه‌ای با نام «ترویست‌های خانگی» باز شده که عکس‌ها و ویدئوهایی را که ممکن است به دستگیری مهاجمان کمک کند منتشر می‌کند و ظرف همین مدت بیش از ۱۰۰ هزار نفر فالوور پیدا کرده است.

اما از همه مهمتر فعالیت «وبسایت رِدیت» است که اعضایش تا کنون بیش از ۱۲ گیگابایت عکس و ویدئو از حمله به ساختمان کنگره تهیه و بارگذاری کرده‌اند.

درخواست همکاری اف‌بی‌ای و پلیس واشنگتن از کاربران اینترنت در این راستا سبب شده که آنها با اطمینان خاطر بیشتری به‌جستجوی حامیان متخلف دونالد ترامپ بپردازند. پلیس واشنگتن دفترچه‌ای ۲۰ برگی شامل عکس افرادی تحت تعقیب در این رابطه را منتشر کرده است.

این همکاری‌ها بی‌نتیجه نبوده و برای مثال نشان داد که یکی از مهاجمان که پوست خز بر تن داشت و سپر پلیس را در دست گرفته بود پسر یک قاضی معروف نیویورکی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ پلیس واشنگتن کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد صلاح با به ثمر رساندن 24 گل در 40 بازی، بهترین گلزن لیورپول در این فصل است، اما اخیراً و همزمان با نتایج سینوسی این تیم، از هدر دادن موقعیت ها به طرز محسوسی رنج می‌برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهم در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونیز واکنش نشان داد و گفت: این روزها، سخت ترین روزهای یک فوتبالیست است چون مهاجمان و مردم فکر می‌کنند قرار است هر بازی گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که هر مهاجمی را پس از هدر دادن فرصت‌ها، بتواند با فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این جواب را نزد خود دارد می‌تواند واقعا ثروتمند بشود.

وی تصریح کرد: مهاجمان باید از ذهنیتشان درباره گل نزدن و اتفاقاتش بگذرند. این زندگی آنهاست که مشخصا با زندگی شخصی یک دروازه‌بان فرق دارد. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می‌زنی و بعد از مدتی، در یک بازی گل نمی‌زنی و همه از تو می‌پرسند که چرا گل نزدی؟ جواب دادن به این سوال به مانند گل کردن همان موقعیت‌ها سخت است. گل زدن گاهی سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود و از طرفی هم بعضی وقت‌ها می‌تواند ساده ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را از این بابت سرزنش کرد.

دیگر خبرها

  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود