Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:51:05 GMT

شرایط آبی به معنای پایان خطر کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۱۲۵۶

شرایط آبی به معنای پایان خطر کرونا نیست

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه گفت: به منظور صیانت و تامین امنیت سلامت شهروندان و توجه به ارزش و جایگاه نمایشگاه‌های خودرو گز برخوار در سطح ملی تمهیدات سختگیرانه بر این صنف اعمال و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.

اسفندیار تاجمیری در نشست ستاد مقابله با کرونا که امروز (دوشنبه_۲۲ دی) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، ساده‌انگاری و عادی سازی شرایط کنونی کرونا با توجه به رنگ بندی جدید را خطر بزرگی برای جامعه برشمرد و اظهارکرد: با توجه به کاهش روند ابتلا و بستری در شاهین‌شهر و میمه و نیز اعلام خروج شهرستان از وضعیت پرخطر به شرایط کم خطر توسط وزارت بهداشت و درمان، عادی‌انگاری شرایط و تصور غلط پایان یافتن کرونا می‌تواند موج جدید و پیک چهارم کرونا را در ماه‌های آتی به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موفقیت در مهار و ‌کاهش روند ابتلا به کرونا در شاهین‌شهر و میمه را مرهون همکاری شهروندان در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رشادت و تلاش‌های مستمر جامعه پزشکی، کادر بهداشت و درمان، اصناف، بسیج و ... دانست و تصریح‌کرد: محدودیت ورود از شهرهای قرمز و نارنجی به شهرستان و تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شاهین‌شهر و میمه همچنان پابرجاست، اما محدودیت تردد شهر به شهر آزاد و مسیرها باز است.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایشگاه‌های خودرو گزبرخوار در سطح کشور و استان، خاطرنشان‌کرد: به منظور صیانت و تامین سلامت شهروندان با توجه به احتمال بروز موج جدید ابتلا به کرونا در راستای فعالیت و کثرت متقاضیان خرید و فروش در نمایشگاه‌های خودرو گزبرخوار از سراسر استان و حتی کشور، واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان موظف است به صورت متمرکز و گسترده نمایشگاه‌های خودرو این شهر را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر؛ استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و ... پایش و بازرسی کرده و در صورت تخلف هر نمایشگاه اقدام به اخطار و پلمب کند.

تاجمیری با اشاره به آغاز به کار ستاد هماهنگی بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان، افزود: رنگ آبی به معنای کم خطر بوده و ضوابط اجرایی آن مطابق با رنگ زرد توسط وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از کرونا تبیین شده‌ است، همچنین اجرای برنامه‌های متناسب با دهه فجر در نهادها و ادارات در صورت بررسی و تایید ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانی شهرستانها ستاد مقابله با کرونا نمایشگاه های خودرو شاهین شهر و میمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن

(تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن

دیگر خبرها

  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • (تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن