Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:58:16 GMT

کیش و جاذبه های دیدنی آن

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۱۳۲۴

کیش و جاذبه های دیدنی آن

سفر به جنوب ایران جذابیت بالایی برای گردشگران و مسافران ایرانی پیدا کرده است. با وجود پاندمی کرونا ویروس دیدن این جاذبه ها را به آینده بدون کووید ۱۹ موکول کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تریپ دات آی آر، اگر می خواهید راههای سفر ارزان به کیش را بدانید، کافیست اطلاعات دقیقی از روش های عملی کاهش هزینه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک سفر به کیش

شاید تا بحال به این موضوع فکر نکرده باشید، اما سبک سفر شما نقش مهمی در هزینه های شما دارد. شما ممکن است به سفر کاملا برنامه ریزی شده علاقه مند باشید که هیچ جایی برای تغییر نداشته باشد. بعضی دوست دارند در مسافرت حسابی خرج کنند و دسته ای دیگر هم مقتصدانه در سفر دست به جیب می شوند.

باید بدانید هدف شما از سفر به کیش چیست؟ آیا می خواهید حال و هوایی عوض کنید، به قصد خرید می روید یا دوست دارید هیجان و ماجرا تجربه کنید؟ وقتی بدانید دنبال چه چیزی در سفرتان هستید، می توانید هزینه هایتان را مدیریت کنید.

بعضی مسافران فقط سفر زمینی می روند در حالی که گیر آوردن پرواز تهران کیش با قیمت ارزان، از لحاظ زمانی و قیمت به صرفه تر است. به علت تعداد زیاد پرواز تهران به کیش امکان خرید بلیط هواپیما چارتر امکان‌پذیر است.

پروازها همه روزه از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش دایر می‌باشد. با توجه به موقعیت گردشگری کیش در فصل تابستان خرید بلیط هواپیما تهران به کیش را باید تا دوهفته قبل از پرواز انجام دهید. محبوبیت کیش باعث شده تا فرودگاه بین‌المللی کیش پنجمین فرودگاه پرتردد ایران باشد.

اقامت در کیش

بخش عمده ای از هزینه سفر بابت اقامت صرف می شود. همان طور که قبلا اشاره شد، سبک سفر شما تاثیر مستقیم روی هزینه اقامت دارد. گاهی لازم نیست حتما لوکس ترین هتل بروید، اگر هدف از سفر گشت و گذار و تفریح در محیطی جدید باشد، شما می توانید هتل اقتصادی رزرو کنید و هزینه اقامت را مقرون به صرفه کنید.

البته در ماه های کم مسافر کیش مانند تابستان، هتل های کیش از تخفیف برخوردارند. برای کسانی که سبک سفر ماجراجویانه دارند، استفاده از هاستل، هزینه اقامت را به شدت کاهش می دهد.

خرید سوغات در کیش

شما در کیش می توانید سوغاتی های متنوعی بخرید. محصولات و کالاهای خارجی بسیاری و با قیمت مناسب در دسترس است. اما  بهتر است سروقت سوغاتی بروید که نشان از صنایع دستی بومی دارد یا از فراورده های محلی است.

شما می توانید سوغاتی های بومی مانند کوزه های سفالی، محصولات سبدی و حصیری، گلیم شیریکی پیچ، زیورآلات و اشیا تزیینی دست ساز با صدف و مرجان را از کیش خریداری کنید.

همچنین انواع ماهی و میگو جنوب، انواع خرما و نیز ادویه های مختلف بخرید. این هم باعث رونق بازار محلی است و هم یادگاری ماندگارتری برای دوستان و آشنایان است.

فصل سفر به کیش

فصل سفر تاثیر زیادی روی میزان هزینه مسافران به مقاصد گردشگری دارد. به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب کیش، اواخر تابستان و اوایل پاییز، مسافران بیشتری به جزیره سفر می کنند.

با اوج گرفتن فصل سفر، قیمت بلیط ارزان کیش بالاتر خواهد رفت و با پر شدن هتل ها، پیدا کردن جای دلخواه شما سخت تر می شود. پرواز کیش از مسیرهای پرطرفدار ایران است.

عموم مسافران کیش به دنبال سفر اقتصادی و اطلاع از قیمت دقیق پروازهستند. اگر می خواهید سفر اقتصادی داشته باشید، زمان سفر خود را به ماه های دیگر به خصوص دی ماه جابجا کنید.

در ماه دی هوا مطلوب است و معمولا مسافرت کمتری به جزیره انجام می شود. شما در چنین زمانی شانس خرید بلیط هواپیما ارزان و چارتر هم خواهید داشت.

توجه کنید که سفر در اواسط هفته هم نسبت به تعطیلات پایان هفته از لحاظ هزینه و خلوت بودن ترجیح دارد. پرواز کیش از مسیرهای پرطرفدار ایران است. عموم مسافران کیش به دنبال سفر اقتصادی و اطلاع از قیمت دقیق پروازهستند. 

میزان هزینه بلیط کیش بر اساس عواملی مانند نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متفاوت است. مشخص کردن قیمت دقیق بلیط هواپیما کیش به خاطرشدت نوسانات و ثابت نبودن قیمت بلیط ممکن نیست. اگر می خواهید از قیمت و هزینه سفر به کیش اطلاع پیدا کنید، بهتر است به صفحه اصلی سایت تریپ مراجعه کنید.

از تخفیف ها بی خبر نباشید.

برای جلب بیشتر مسافران در ماههای کم سفر کیش ، تخفیف های ویژه ای اعلام می شود. اگر می خواهید تا حد زیادی از هزینه های سفر کیش کم کنید، حتما از تخفیف ها مطلع شوید.

در ضمن در ماههای غیر مسافرتی، خدمات گردشگری ارزانتر خواهد بود و به نفع شماست. بهترین زمانی که می توانید پرواز کیش به تهران به صورت چارتر یا لحظه آخر بخرید.

خرید بلیط هواپیما تهران به کیش یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به کیش را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید.

همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به کیش را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به کیش خریداری کنید.

سخن آخر

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما ارزان و چارتر، مراجعه به سایت تریپ است. لیست متنوعی از قیمتها و ایرلاین ها برای مقایسه در دسترس شماست. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان، آماده پاسخگویی به مشتریان است.

بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلیط ارزان کیش كيش سفر خرید بلیط هواپیما اگر می خواهید تهران به کیش سفر به کیش سبک سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازارهای رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشدهایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است.  قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحدها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد