Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به تساوی پرگل ۲ بر ۲ رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند. با این نتیجه استقلال با ۱۹ امتیاز در رده دوم باقی ماند و پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

با استفاده از داده‌های متریکا به بررسی آمار و ارقام این دیدار می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درصد مالکیت برتری از آن شاگردان یحیی گل‌محمدی بود. پرسپولیس ۵۲ درصد صاحب توپ بود و استقلال ۴۸ درصد. در تعداد پاس هم شاهد رقابت نزدیکی بودیم. ۴۵۱ پاس برای پرسپولیس و ۴۳۴ پاس برای استقلال. در این بخش دقت پاس هر ۲ تیم ۸۰ درصد بود.

سرخپوشان تهرانی ۱۴ شوت زدند که هشت شوت داخل چارچوب بود و  در سوی مقابل شاگردان محمود فکری ۶ شوت به سمت دروازه پرسپولیس نواختند که نیمی از آن ها یعنی سه شوت در داخل چارچوب جای داشت و ۲ تای آنها به گل تبدیل شد.

اما نکته جالب توجه و جایی که برتری پرسپولیس بسیار در آن فاحش بود بحث امید گل است. یعنی جدی بودن موقعیت‌های ۲ تیم که در این بخش پرسپولیس عدد قابل توجه ۱.۷۵ را ثبت کرد و استقلال به عدد ۰.۲۴ رسید. تیم سرخپوش با وجود برتری حدود یک و نیم درصدی نسبت به حریف خود نتوانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند اما آبی‌پوشان از حداقل امید گل به وجود آمده، توانستند نهایت بهره را ببرند.

همچنین با استفاده از داده‌های متریکا احسان پهلوان بهترین بازیکن زمین شد. این بازیکن ۲ پاس گل داد، چهار دریبل موفق و سه تکل موفق داشت و نمره ۸.۲۶ را دریافت کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال احسان پهلوان شهرآورد تهران شهرآورد پروندهٔ خبری همراه با شهرآورد ۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال احسان پهلوان باشگاه پرسپولیس استقلال احسان پهلوان شهرآورد تهران شهرآورد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی