Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نود و چهارمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار شد و دو تیم استقلال و پرسپولیس در تنها دیدار باقی‌مانده هفته هشتم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. یک جدال پرگل و جذاب که برنده نداشت.

اتفاقات این دیدار اما بسیار شبیه به شهرآورد قبلی بود. جایی که در تاریخ پنجم شهریورماه، سرخابی‌ها در نیمه‌نهایی جام حذفی فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به مصاف هم رفتند و در ۹۰ دقیقه به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باهم آن دیدار را مرور می‌کنیم.

ابتدا استقلال در اوایل بازی و در دقیقه چهار به وسیله مهدی قایدی به گل رسید. این گل تا پایان نیمه نخست به قوت خود باقی ماند. در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ بشار رسن کار را به تساوی کشاند. پرسپولیس در ادامه بازهم به روند خوب خود ادامه داد و به وسیله مهاجم خود علی علیپور در دقیقه ۸۸ به گل دوم دست پیدا کرد و در آستانه پیروزی قرار گرفت اما این گل پایان کار نبود. محمد دانشگر در دقیقه ۹۳ موفق شد کار را به تساوی بکشاند و استقلال را شکست نجات دهد.

حالا به بازی امروز رجوع کنیم؛ استقلال در اوایل بازی و در دقیقه ۲ به وسیله ارسلان مطهری به گل رسید. این گل تا پایان نیمه نخست به قوت خود باقی ماند. در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ مهدی عبدی کار را به تساوی کشاند. پرسپولیس در ادامه بازهم به روند خوب خود ادامه داد و به وسیله وحید امیری در دقیقه ۶۶ به گل دوم دست پیدا کرد و و در آستانه پیروزی قرار گرفت اما این گل پایان کار نبود. مهدی قایدی در دقیقه ۹۳ موفق شد کار را به تساوی بکشاند و استقلال را از شکست نجات دهد.

یحیی گل‌محمدی دچار یک دژاوو شد ولی در نیمکت مقابل به جای فرهاد مجیدی، محمود فکری شاهد این افت و خیزهای هیجان‌انگیز بود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علی علیپور استقلال ورزشگاه آزادی مهدی عبدی وحید امیری شهرآورد تهران محمد دانشگر شهرآورد مهدی قایدی یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری همراه با شهرآورد ۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی علیپور استقلال باشگاه پرسپولیس علی علیپور استقلال ورزشگاه آزادی مهدی عبدی وحید امیری شهرآورد تهران محمد دانشگر شهرآورد مهدی قایدی یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی اخبار کنکور کار را به تساوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر

در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد. اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه