Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور بابیان اینکه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری  تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت، گفت: نودانشجویان دانشگاه پیام نور لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: http://reg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی پیداکنند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

مدیرکل روابط عمومی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک شامل تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک،مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)،تصویر مدرک دیپلم متوسطه و دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه کنند باید در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.

*فروش پوشاک و منبع یابی جهانی پارچه  به عنوان پایان نامه برتر در جایزه دکتر حسابی معرفی شد

محقق دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیر کبیر  درپایان نامه خود مدلی برای برنامه ریزی فروش پوشاک و منبع یابی جهانی پارچه ارائه کرد که به عنوان پایان نامه برتر در جایزه دکتر حسابی معرفی شد.
براساس این گزارش ،  فاطمه درویشی فارغ التحصیل دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح« ارائه مدل برنامه‌ریزی توزیع (فروش) پوشاک و خریدهای جهانی پارچه » گفت: فرآیند خرید و تخصیص سفارش به عرضه کنندگان در کنار سایر تصمیمات لجستیکی، منجر به یکپارچگی تصمیمات کانال عرضه فیزیکی میشود. الگوی تصمیم گیری در صنعت نساجی، در شرایط عدم قطعیت همراه با مخاطراتِ تلاطم نرخ ارز برای دریافت کالاها در طرح در قالب سه مدل کارامد مورد تحلیل قرار گرفت.

وی افزود:این تصمیمات به همراه با تصمیمات برنامه ریزی تولید میان مدت، می تواند به همزمانسازی جریان مواد در امتداد زنجیره عرضه منجر میشود.
این پژوهشگر با اشاره به اهداف اجرای پروژه گفت: این پروژه با هدف بررسی تصمیمات یکپارچه لجستیکی ( شامل خرید و تخصیص سفارش پارچه ) وارزیابی یکپارچگی برنامه ریزی خرید، تولید و مدیریت موجودی برای تصمیمات همزمان خرید پارچه و تولید پوشاک با وجود مراکز توزیع میانی انجام گرفته است.
درویشی افزود: نتایج ما نشان می دهد که عدم توجه به عدم قطعیت و مخاطرات موجود در خریدهای خارجی در صنعت نساجی (با وجود تغییرات نرخ ارز) هزینه‌های قابل توجهی را ایجاد می‌کند که منجر به از دست دادن تقاضای مشتری شود. مضاف برآنکه رقابت پذیری صنعت پوشاک وابستگی چشمگیری به هزینه‌های حمل و میزان خرید مواد در دوره های تصمیم گیری تاکتیکی دارد.

* نام سه استاد دانشگاه صنعتی شریف در لیست دانشمندان برتر صنعت کشور

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد:  ۳ نفر از اساتید دانشگاه صنعتی شریف در لیست دانشمندان برتر صنعت کشورمعرفی شدند.

براساس این گزارش ، شاخص‌های شناسایی اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت مواردی از جمله مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضا محور، ارائه دستاوردهای مهم و مؤثر در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارآیی، نقش‌آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی، اقتصادی و صنعتی مورد توجه بوده است. 
بر همین اساس، ۱۴۱ عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب شدند که از بین این افراد ۱۵ دانشمند برتر انتخاب شدند که 3 نفر از این اساتید از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف هستند.
گفتنی است، شاهرخ قائم‌مقامی، مهدی بهزاد و حسین مختاری از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف هستند که اسامی آن ها به عنوان عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت آمده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشگاه آزمون سراسری سوابق تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف برنامه ریزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی شب گذشته در مراسم گرامی داشت مقام معلم و استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بیان داشت: شما مقامی بسیار رفیع و ارزشمندی دارید و جایگاه معلمی و استادی به دو دلیل قرآنی و روایی، رفیع است.

به گفته وی خداوند در آیات قرآن خود را معلم معرفی کرده و به گفته پیامبر (ص) یکی از دلایل بعثت ایشان تعلیم و تربیت انسان است.

وی افزود: معلم سازنده نسل آینده است و استاد شهید مطهری و احمدی روشن و… از پشت میزهای کلاس درس به جایی رسیده اند.

وی با اشاره به تحریم های ترکیبی دشمن تصریح کرد: دشمن در هر جای که توانسته چوب لای چرخ ما گذاشته است و با این وجود دانشمندان جوان این مرز و بوم با عزم و اراده خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف علمی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما با تکیه بر این دستاوردهای علمی پایگاه مهم نظامی صهیونیست ها را با موشک نقطه زن را با وجود گنبد آهنین هدف قرار دادند که انجام این کار مرهون اقدامات معلمان و اساتید دانشگاه ه ها است.

طالبی تصریح کرد: پیشرفت های علمی ما سبب شده که افراد بیمار بسیاری از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران بیایند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در ادامه گفت: دانشجویان و اساتید باید از پیشرفت های علمی در نقاط مختلف کشور بازدید کنند که نمونه عملی آن را در کارخانه کویر تایر می توانیم بینیم که برای تولید نیازهای این کارخانه اقدامات خوبی با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

طالبی با اشاره به اینکه در اجرای دستورالعمل ها و ابلاغ های کشوری مسئولان استانی هیچ اختیاری ندادند، افزود: دستگاه های نظارتی هم به وظیفه خود در این خصوص برای اجرای دستورالعمل ها و ابلاع های کشوری عمل می کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی از پایه علمی قوی برخوردار است و اشتغال محوری در آن مد نظر قرار گرفته است.

طالبی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت، تصریح کرد: هیچ تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد و با توجه به اهمیت رقابت در دور دوم، مرحله دوم به جهاتی مهم تر است.

به گفته وی هر چند بعضی از مسئولان بر اساس ماده ۷۷ قانون انتخابات از طرفداری در انتخابات منع شده اند اما در افزایش مشارکت انتخابات همه ما می توانیم ایفای نقش کنیم.

به گفته وی دور اول انتخابات بدون هیچ مشکلی در استان برگزار و اعتبار نامه های افراد منتخب صادر شده است و هیج حاشیه امنیتی با توجه به شرایط زمان برگزاری انتخابات در استان نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: ۹۸ درصد دستگاه های احراز هویت در همه استان در ساعت هشت صبح فعال شد و ۲۱ اردیبهشت هم یک بار دیگر شاهد حماسه آفرینی دیگری توسط مردم استان خواهیم بود.

در ادامه این مراسم از اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی تجلیل شد.

کد خبر 6093694

دیگر خبرها

  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند/ جایگاه معلم و تعلیم و تربیت از منظر امام رضا(ع)
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است