Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:56:38 GMT

می‌توانستیم نتیجه باورنکردنی رقم بزنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۱۹۲۴

می‌توانستیم نتیجه باورنکردنی رقم بزنیم

سیامک نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، امروز با یک نتیجه باورنکردنی مقابل استقلال به پیروزی می‌رسیدیم.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی 94 اظهار داشت: بازی را همه دیدند، یک بازی یک‌طرفه و مالکانه‌ای برای پرسپولیس بود. موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم و نمی‌دانم چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ناراحت هستیم. حق‌مان برد با گل‌های زیاد بود. 

وی ادامه داد: ما در دقیقه 2 گل خوردیم و بعد از گل اول استقلال و در نیمه دوم بازی دست ما بود و نمی‌دانم چرا در سه چهار دقیقه پایانی عقب آمدیم و موقعیت به استقلالی‌ها دادیم. فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که« چرا سرخپوشان نمی‌توانند برتری‌شان را حفظ کنند؟»، گفت: ما موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم، ولی بعضی وقت‌ها موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شود و بعضی موقع‌ هم توپ‌های ما گل نمی‌شود. امروز بعد از گل دوم‌مان دو سه موقعیت خوب دیگر داشتیم که اگر آنها گل می‌شد امروز یک نتیجه باورنکردنی مقابل استقلال به دست می‌آوردیم. نمی‌دانم که چرا توپ‌های ما گل نشد. فقط امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی استقلال پرسپولیس سیامک نعمتی دربی 94

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074399 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال