Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:45:29 GMT

توزیع ۸ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۲۴۴۲

توزیع ۸ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان یاسوج

اعتماد فر از توزیع ۸ هزار وعده غذای گرم در قالب «کمک های مومنانه» بین مناطق محروم یاسوج توسط کانون فرهنگی مکتب الزهرا (س) خبر داد.

«ستاره اعتماد فر» امروز دوشنبه (۲۲ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» و در قالب طرح ملی راهکار، ۸ هزار وعده غذای گرم بین مناطق محروم و بی بضاعت شهر یاسوج، توسط کانون فرهنگی مکتب الزهرا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد ابوالفضل العباس (ع) سرآبتاوه تصریح کرد: پخت و توزیع این میزان غذای گرم با رعایت تمام موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع این میزان غذای گرم با مشارکت کمک‌ های مردمی، خیریه امام رضا (ع) و جواد الائمه، پخت و توزیع شده است؛ اظهار کرد: روستاهای دورافتاده و حاشیه شهر یاسوج، افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا، جزو قشرهایی هستند که تحت حمایت ما قرار دارند.

اعتماد فر افزود: اعضای کانون فرهنگی، هنری مکتب الزهرا در همه برنامه های خیرخواهانه در جهت رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی (ص) اذعان کرد: پیامبر اسلام (ص) در توصیف حضرت فاطمه می فرمایند: «فاطمه (س) عزیزترین مردم در نزد من است، بی شک خداوند با خشم فاطمه به خشم می آید و با خشنودی او خشنود می شود و هر کس فاطمه (س) را زیارت کند، مانند این است که مرا زیارت کرده است».

مدیر کانون فرهنگی، هنری مکتب الزهرا، در پایان خاطر نشان کرد: شخصیت حضرت فاطمه (س) الهی است و باید رفتار، عبادت، پاکدامنی سخاوت و حالات حضرت که همیشه خیرخواه  همه مردم بودند؛ برای همگان درس و سرمشق باشد و براستی راه سعادت و خوشبختی همه انسانها تبعیت از اخلاق و کردار جانشینان الهی بر روی زمین است.

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی مکتب الزهرا غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی