Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، گفت: شرایط تهران ناپایدار است و ما به طور روزانه آمارها را بررسی می‌کنیم اگر تغییرات فزاینده‌ای مشاهده کنیم مجدداً رنگ وضعیت تغییر خواهد کرد و محدودیت‌ها باز می‌گردد.

وی افزود: تهران به دلیل حجم بالای جمعیت و میزان زیاد فعالیت‌های اقتصادی و مدنی، شرایط متفاوتی با سایر شهرها دارد و اگر تنها ۱۵۰ نفر در روز به تعداد موارد بستری ما اضافه شود ما دوباره به شرایط نارنجی بر می‌گردیم و کلانشهر تهران هم اکنون یک حاشیه امن باریکی از نظر کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی گفت: برای بازگشت فعالیت‌های اجتماعی و مدنی نباید شتابزدگی صورت گیرد و اگر ما دوباره دچار پدیده بازگشت همه گیری در تهران شویم ممکن است مجبور باشیم برای مدتی طولانی محدودیت‌ها را اعلام کنیم.

وی افزود: شرایط تهران همچنان ناپایدار است و باید حداقل سه هفته آمار بیماری سیر نزولی داشته باشد تا ما بتوانیم به شرایط به نسبت پایدار برسیم.

کد خبر 5119919

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا سیما سادات لاری سازمان نظام پزشکی دیابت سرطان سینه درمان ناباروری تغذیه سالم مرکز طبی کودکان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهدای سلامت سلامت روان آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،با تلاش نیرو‌های امدادی مسیر روستای خدا آفرید بشرویه که بر اثر بارندگی‌های امشب مسدود شده بود بازگشایی شد.

از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در مسیر‌های کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

دیگر خبرها

  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه