Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورایعالی هماهنگی اقتصادی مهلت زمانی مشوق‌های مالیاتی و تعویق اجرائیه‌های دستگاه‌ها در مورد بنگاه‌های تولیدی که با مشکل مواجه شده‌اند را برای یک بار منوط به تشخیص ستاد ملی مورد تمدید قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 شورایعالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) با حضور سران سه قوه به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور، تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آغاز جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی درباره برخی موضوعات و مباحث مرتبط با لایحه بودجه ۱۴۰۰، مقرر شد این موارد از طریق گفت‌وگو، تعامل و تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس بررسی و هماهنگی‌های لازم ایجاد شود.

در این جلسه همچنین راه‌های حمایت از تولید و بنگاه‌های اقتصادی مورد بحث قرار گرفت و در مورد مدت زمان اعتبار مصوبه جلسه ۴۴ شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در رابطه با صدور و استفاده از چک‌های تضمین شده بانکی، از زمان ابلاغ به مدت ۶ ماه دیگر تمدید و تأکید شد که درصورت تصویب لایحه مربوط به این موضوع در مجلس شورای اسلامی، قانون جدید ملاک قرار خواهد گرفت.

در جلسه امروز شورایعالی هماهنگی اقتصادی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور گزارش‌هایی از اجرای مصوبات قبلی شورای عالی و عملکرد ستاد ملی و کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کردند.

شورا پس از بحث و بررسی، مهلت زمانی مشوق‌های مالیاتی و تعویق اجرائیه‌های دستگاه‌ها درمورد بنگاه‌های تولیدی که با مشکل مواجه شده اند را برای یک بار منوط به تشخیص ستاد ملی مورد تمدید قرار داد.

برچسب ها: بودجه 1400 ، شورایعالی هماهنگی اقتصادی ، ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بودجه 1400 شورایعالی هماهنگی اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا شورایعالی هماهنگی اقتصادی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده