Web Analytics Made Easy - Statcounter

حنیف عمران زاده پس از گل دقیقه 3+90 مهدی قائدی که باعث 2-2 شدن دربی 94 شد، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد

استقلال در دربی شماره 94 تا دقیقه 3+90 از رقیب سنتی اش عقب بود تا این که مهدی قائدی بازی را به تساوی کشاند. حنیف عمران زاده پس از این گل نتوانست جلوی احساساتی شدنش را بگیرد.

به گزارش طرفداری، حنیف عمران زاده، دستیار محمود فکری پس از گل قائدی احساساتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه غول آبی ها که در دوران بازی اش هم به سرسختی معروف بود نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

این حرکت حنیف و اشک های او ما را به یاد دربی 82 می اندازد جایی که جری بنگستون با گل دقیقه 6+90 پیروزی را از آبی های تهران گرفت و آن بازی با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسیید پس از آن بازی هم حنیف که خودش در ترکیب استقلال حضور داشت احساساتی شد.

تنها تفاوت این دو بازی این بود که در یکی پرسپولیس با گل دقیقه پایانی بازی را مساوی کرد و در دیگری این اتفاق برای استقلال افتاد. حنیف پشت آن هیکل درشت، روحیه حساسی دارد که بعضی جاها کار دستش می دهد؛ درست مثل امروز که نتوانست خودش را کنترل کند و از شادی اشک ریخت.

اخبار داغ 

رشید مظاهری: مدیران ما دارند استقلال را خراب می کنند / ویدیو گل محمدی: پرسپولیس می توانست برنده شود / رسول‌ پناه در هیات مدیره باقی مانده و به ریش همه می‌ خندد لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل کازیوشی میورا 53 ساله قراردادش را با یوکاهاما اف سی تمدید کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!