Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از افتتاح اولین مرکز رشد با همکاری پارک علم و فناوری استان در شهرستان اهواز توسط سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت وبینار خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالنبی سواعدی در خصوص افتتاح این مرکز که امروز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه به صورت وبینار برگزارشد، اظهارکرد: در راستای تحقق مفاد تفاهم نامه مشترک بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز رشد فنی و حرفه‌ای استان خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با هم افزایی بین دو سازمان شاهد شکوفایی روش های نوینی از مهارت آموزی معطوف به اشتغال و مهارت آموزی محصول محور خواهیم  شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای با توجه به زیرساخت‌های موجود کارگاه های آموزشی مجهز و فضای آموزشی و آزمایشگاهی بسیار خوب می توانند برای تحقق ایده های نوینی که در پارک علم و فناوری مورد پذیرش قرارمی گیرند، کمک خوبی باشند.

سواعدی با اشاره به اینکه هم افزایی دو مجموعه موجب شکوفایی و ایجاد بستر و فرصت‌های خوبی برای پارک و توسعه مراکز رشد خواهد شد، بیان کرد: با توجه به اینکه در حوزه فناوری های نوین ایده های بسیار خوبی از طرف کارآموزان و مهارت آموختگان فنی حرفه ای در مراکز مطرح می شود، این الگوی خوب می تواند منجر به شکوفایی علم و عمل توام در مراکز آموزش فنی و حرفه ای بشود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد این حرکت بسیار شایسته موجب شکوفایی اقتصاد دانش بنیان و رونق بیشتر مهارت آموزی معطوف به اشتغال در استان شود.

لازم به ذکر است که مرکز رشد آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان در شهرستان اهواز منطقه کیانپارس خیابان نهم شرقی واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح معاون علمی و فناوری رییس جمهور استارت آپ ها برنا خوزستان وبینار آموزش فنی و حرفه ای خوزستان مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود

 محمد کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  گفت:معلمان نیرو تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

وی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین گرامی است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت کنند.

کرمی بیان کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی انجام شود.

وی تاکید کرد: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از برگزاری بیش از هشت هزار عنوان برنامه در ایام هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و اظهار کرد: مهمترین رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در سال جدید توانمندسازی معلمان و تقویت مدارس دولتی خواهد بود.

حسن بروشکی افزود: در ایام هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم برنامه‌های مختلف و متنوعی با هدف نکوداشت جایگاه علم و معرفت و مقام والای معلمان در استان پیش بینی شده که در حال انجام است.
وی افزود: اگر چه بخش‌ها، حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلفی در بدنه جامعه به مردم خدماتی ارائه می‌دهند؛ اما دستگاه تعلیم و تربیت مجموعه‌ای متفاوت و متمایز با دیگر نهادها است.

مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: از مهم‌ترین اولویت‌ها و رویکردهای دستگاه تعلیم و تربیت در سال جدید توانمندسازی معلمان و تقویت مدارس دولتی خواهد بود.

بروشکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۳ سال نهضت ملی آموزش و اجرای پرشتاب سند تحول بنیادین خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش همکاران خوش فکر در سطح ادارات و مدارس و مشارکت و همراهی دستگاه‌های همسو، زمینه لازم برای برگزاری آزمون‌های پایانی فراهم شده است.

بروشکی با اشاره به آزمون‌های نهایی دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت: همراهی و درک مشترک خانواده ها و اولیا از این موضوع بسیار حائز اهمیت و تسهیل گر دستیابی به اهداف مورد نظر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند