Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «مهدی مصری» روز دوشنبه افزود:این سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس ارزشی معادل ۱۶۰ میلیارد ریال دارد و با استقرار آن در بیمارستان شهید مدرس فرایند درمان مبتلایان به کرونا شتاب خواهد یافت.

وی اظهار داشت: برای امور درمانی بیماران مبتلا به کرونا به این دستگاه نیاز مبرم داشتیم که با پیگیری های انجام شده از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مساعدت سازمان بهداشت جهانی تحویل دانشکده علوم پزشکی ساوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انجام سی تی اسکن ریه در تشخیص بالینی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بسیار با اهمیت و مبنای تصمیمات درمانی است، افزود: اکنون در نوبت نصب و راه اندازی این دستگاه هستیم و تلاش می کنیم تا چند روز آینده این دستگاه برای استفاده بیماران نصب شود.
دکتر مصری گفت: با نصب این دستگاه جدید، سی تی اسکن 4 اسلایس قبلی پس از به روز رسانی در اورژانس بیمارستان شهید مدرس نصب خواهد شد.
گفتنیست؛ ۲ دستگاه سی تی اسکن دیگر نیز در بیمارستان های شهید چمران و فاطمه زهرا (س) ساوه نصب و فعال هستند.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت ساوه ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است