Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرآورد نود وچهارم پایتخت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و شاید نکته ویژه این دیدار رکورد خاص امیرارسلان مطهری بود. مهاجم آبی پوشان با زدن سه گل متوالی در دربی های لیگ برتری به رکورد مهدی هاشمی نسب رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، امیرارسلان مطهری در سومین تقابل خود با پرسپولیس در شهرآورد تهران، موفق شد برای سومین بار دروازه رقیب سنتی آبی پوشان را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گلی که امیرارسلان مطهری وارد دروازه پرسپولیس کرد، سه گل متوالی استقلال در شهرآوردهای لیگ برتر را این مهاجم به ثمر رسانده است. اتفاقی که پس از ۲۱ سال مجددا تکرار شد.

مهدی هاشمی نسب در زمان حضور در پرسپولیس، در سه دربی متوالی ۴۵، ۴۶ و ۴۷ هر سه گل پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرد و حالا مطهری نیز در این زمینه به هاشمی نسب رسید.

پرسپولیس دردربی ۴۵ موفق شد از سد استقلال عبور کند، دربی ۴۶ نیز با تساوی یک – یک به پایان رسید و در دربی ۴۷ نیز سرخپوشان در شرایطی دو بر یک برنده شدند که گل اول پرسپولیس را هاشمی نسب وارد دروازه کرد تا این بازیکن سه گل متوالی پرسپولیس در شهرآوردهای لیگ برتری را به ثمر رسانده باشد.

حالا ارسلان مطهری نیز موفق شده است ۳ گل متوالی استقلال در دربی هایی که در لیگ برتر برگزار شده است را به ثمر برساند تا به هاشمی نسب برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیرارسلان مطهری پرسپولیس استقلال استقلال امیرارسلان مطهری پرسپولیس شهرآورد تهران مهدی هاشمی نسب هاشمی نسب گل متوالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران