Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:09:26 GMT

سود مرکب بانکی ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۲۸۵۴

سود مرکب بانکی ممنوع

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه تحقق شعار جهش تولید نیازمند حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید است، گفت: بر اساس رای دیوان عالی کشور هیچ بانکی حق ندارد از واحد‌های تولیدی سود مرکب دریافت کند.

او افزود: بانک‌ها حق ندارند کارگاه تولیدی و کارخانه‌ای را که به دلیل بدهی تملک کرده اند تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید: ناحیه صنعتی بدون کارخانه تعطیل رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه واحد‌های اشتغالزا از تملک بانک‌ها باید خارج شوند، ادامه داد: دادگستری بر اساس قانون با هرگونه تملک واحد‌های تولیدی، گردشگری و اشتغالزایی توسط بانک‌ها برخورد می‌کند.

حجت الاسلام اکبری گفت: سرمایه گذارانی که در جبهه اقتصادی تلاش می‌کنند را نباید تنها گذاشت و دادگستری نیز فعال ماندن واحد‌های تولیدی تحت تملک بانک‌ها را با جدیت بیشتر پیگیری می‌کند.

او از نظام بانکی نیز خواست دغدغه‌های اساسی کشور را درک و برای رفع آن‌ها کمک کنند.

سود مرکب، سود مضاعفی است که دریافت کننده تسهیلات در صورت تاخیر در پرداخت اقساط علاوه بر سود اصل تسهیلات، باید سودی که به خود سود تعلق می‌گیرد را نیز بپردازد.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سود مرکب سود بانکی تسهیلات اشتغالزایی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی