Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوت اوزیل در یک پرسش و پاسخ توییتری، پاسخگوی سوالات هواداران خود بوده است که بخشی از آن را طرفداری خواندید. اوزیل در ادامه به مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخته است.

رونالدو یا مسی؟ مسی خود را به عنوان یکی از بهترین های تاریخ در اسپانیا ثابت کرده است اما رونالدو به هر کشوری که برای بازی رفته، همیشه بهترین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی آلمان؟ خاطرات شگفت انگیزی از تیم ملی آلمان دارم. با این تیم در برزیل قهرمان جهان شدم و بخشی از تیم نسل فوق العاده آلمان بودم. از بازی برای تیم ملی آلمان پشیمان نیستم. صحبت های زیادی در مورد پایان کارم در تیم ملی شد اما پشیمان نیستم.

همچنین بخوانید: مسوت اوزیل: ترجیح می دهم بازنشسته شوم تا با تاتنهام قرارداد امضا کنم

اخبار داغ 

رشید مظاهری: مدیران ما دارند استقلال را خراب می کنند / ویدیو گل محمدی: پرسپولیس می توانست برنده شود / رسول‌ پناه در هیات مدیره باقی مانده و به ریش همه می‌ خندد لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل کازیوشی میورا 53 ساله قراردادش را با یوکاهاما اف سی تمدید کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا