Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پورگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در استان قم اظهار کرد: مردم استان در قالب پویش محرم در طرح آجر به آجر بیش از 700 میلیون تومان کمک داشتند که دو هزار نفر از مردم استان قم در این طرح مشارکت کردند.

وی ادامه داد: اجرای طرح آجر به آجر در استان قم ادامه دارد تا زمینه برای مشارکت‌های خرد مردم استان در مدرسه سازی مشارکت باشد، با کمک‌های جمع آوری شده در این طرح، خشت گذاری برای احداث یک مدرسه روستایی در روستای علی آباد کورگل صورت گرفت، این مدرسه یک کلاسه با زیربنای 10 مترمربع است و تا 6 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: در حوزه روستایی در استان قم نیاز به احداث عمده مدارس وجود ندارد، بلکه اولویت تخریب و بازسازی مدارس فرسوده در روستاهای قم است، نیاز استان بیشتر به احداث مدارس بزرگ در مناطق شهری قم است.

پورگلیان با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه ساز در استان قم اظهار کرد: جذب خیرین به عرصه ساخت مدرسه در استان بر عهده این مجمع است، نیازها و برنامه‌های خودمان در عرصه مدرسه سازی را به مجمع اعلام می‌کنیم و مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم با ارتباطاتی که دارد، خیرین را به این عرصه جذب می‌کند.

وی ادامه داد: استان قم به نسبت جمعیت و تعداد دانش آموزان خود، جزو هشت استان برتر کشور در جذب آورده خیرین در عرصه مدرسه سازی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که خیرین و شرکت‌ها برای ساخت مدرسه در استان قم داشته باشند، به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی آن‌ها از سوی سازمان مالیاتی پذیرفته می‌شود.

انهای پیام/78004

منبع: فارس

کلیدواژه: پورگلیان مدرسه سازی استان قم خیرین مدرسه ساز طرح آجر به آجر استان قم مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان گفت: وقتی از نیاز و اهمیت وجودی این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموار تر خواهد شد

عباس احد پور افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان خود امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۴۲ روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: بایستی تلاش مضاعفی در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطق همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شما در همراه کردن خیرین در این مسیر خدمت‌رسانی جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور یادآور شد: در بحث امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش‌های بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه ریزی و مدیریت است.

کد خبر 6094226

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر