Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@08:54:07 GMT

پاس قم از صعود بازماند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۳۴۶۳

پاس قم از صعود بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم هندبال پاس ناجای قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور جای داشت، تیمی که تا قبل از دور پایانی مرحله مقدماتی رده سوم را به خود اختصاص داده بود و از تیم‌های دارای شانس صعود به مرحله بعد محسوب می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

در این گروه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با توجه به اختلاف امتیازی بالایی که با تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان و پاس ناجای قم ایجاد کرده بود، امکان دسترسی نداشت اما پاس ناجای قم می‌توانست با کسب پیروزی در دو بازی پایانی خود جای ذوب‌آهن را در رده دوم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاس ناجای قم در نخستین بازی خود از دور پایانی این مرحله برابر تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به میدان رفت و در پایان با نتیجه 24 بر 20 تن به شکست داد، همچنین نماینده قم دومین بازی خود را برابر تیم پائین جدولی ستارگان دشتستان با تساوی 23 بر 23 به پایان رساند.

با این نتایج تیم پاس ناجای قم رده سومی گروه نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را هم از دست داد و در مکان چهارم با این مرحله خداحافظی کرد، در شرایطی که نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب ۲۰ امتیاز در این گروه صدرنشین شد، ذوب‌آهن اصفهان با ۱۳ امتیاز در رده دوم جای گرفت و پرسپولیس بهبهان با ۱۲ امتیاز به رده سوم آمد.

شاگردان علیرضا ربیعی در تیم هندبال پاس ناجای قم با ۱۰ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص دادند، ستارگان دشتستان با سه امتیاز و نفت و گاز گچساران با دو امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند، در حالی که بر اساس فرمول مسابقات، سه تیم چهارم تا ششم هر گروه در مرحله بعد برای تعیین رتبه‌های هفتم تا دوازدهم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم هندبال ليگ برتر فدراسيون هندبال پاس ناجای قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد